صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: J.C. Chandor
بازیگران: Ben Affleck ، Charlie Hunnam ، Garrett Hedlund ،
مدت زمان: 124 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم مرز سه گانه Triple Frontier 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم مرز سه گانه Triple Frontier 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده با 2 کیفیت مختلف کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که داستان پنج تن از افراد نیروی ویژه ی پلیس مبارزه با مواد مخدر مکزیک نشان داده می شود. در ابتدا این پنج تن با یک گروه زرهی کامل به یکی از مخفیگاه های یک کارتل پرقدرت مواد مخدر، طی یک عملیات ویژه حمله می کنند اما در این حمله افراد این مخفیگاه از ان چه که فکر می کردند بیشتر و قوی تر هستند و خود را در یک جنگ تمام عیار می بینند.

دانلود فیلم مرز سه گانه با دوبله فارسی با لینک مستقیم

اما داستان به اینجا ختم نمی شود، این گروه بعد از درگیری های خونین و پر تلفات موفق می شوند این پایگاه مخفی را تصاحب کنند و افراد را دستگیر کنند. در همین هنگام ان ها متوجه می شوند این مخفیگاه یکی از کوچک ترین پایگاه های این کارتل پرقدرت مواد مخدر هست. در حین بازجویی از افراد دستگیر شده ان ها به این سر نخ می رسند که مقر اصلی این کارتل بی رحم جایی درون جنگل های امازون هست. این پنج نفر با هم تصمیم می گیرند تا به مقر اصلی این کارتل حمله کنند و ان جا را تصاحب کنند؛ اما در هنگام این عملیات اتفاق های عجیبی رخ می دهد که کنترل اوضاع از دست ان ها خارج می شود.

دانلود فیلم Triple Frontier 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم بسیار جذاب سینمایی که تلفیقی از ژانر های اکشن و جنایی هست توانسته با اسفاده از صحنه های جنگی و نظامی، صحنه های دلهره اوری را خلق کند. این اثر سینمایی محصول سال 2019 سینمای هالیوود ایلات متحده امریکا می باشد. استفاده از بازیگران مطرحی چون Ben Affleck ،Charlie Hunnam ،Garrett Hedlund و همین طور کارگردانی و بازیگردانی بی عیب و نقص کارگردان سرشناس امریکایی J.C. Chandor اثری جذاب را خلق کرده است و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان و منتقدان سینمایی را به خود جلب کند و امتیاز خوب 6.4 را از سایت IMDb دریافت نماید. برای دانلود فیلم گاتام با زیرنویس فارسی چسبیده کلیک نمایید.

ژانرها