صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: ترسناک ، درام ، فانتزی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ryan Spindell
بازیگران: Eden Campbell ، Hannah R. Loyd ، Tristan Byon ،
مدت زمان: 110 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم مجموعه مرگ با دوبله فارسی فیلم The Mortuary Collection 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم مجموعه مرگ با دوبله فارسی فیلم The Mortuary Collection 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. دختر جوانی که به مراسم کفن و دفن پسر بچه ای رفته از متصدی آنجا میخواهد ترسناک ترین مرگ هایی که تا به حال شاهد آنها بوده را بازگو کند….

دانلود فیلم مجموعه مرگ با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دختر جوانی که به مراسم کفن و دفن پسر بچه ای رفته از متصدی آنجا میخواهد ترسناک ترین مرگ هایی که تا به حال شاهد آنها بوده را بازگو کند. او چندین داستان عجیب و غریب را که در طول دوران کاری طولانی خود دیده است بازگو می کند، اما…

دانلود فیلم The Mortuary Collection 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی مجموعه مرگ The Mortuary Collection 2019 به کارگردانی Ryan Spindell ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک و فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Tristan Byon, Eden Campbell, Hannah R. Loydتوانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه رویا سازان با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها