صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Joachim Rønning
بازیگران: Angelina Jolie ، Elle Fanning ، Harris Dickinson ،
مدت زمان: 119 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم مالفیسنت 2 با دوبله فارسی Maleficent 2 Mistress of Evil لینک مستقیم

دانلود فیلم مالفیسنت 2 با دوبله فارسی Maleficent 2 Mistress of Evil لینک مستقیم به صورت رایگان با 3 کیفیت. همه چیز از انجا شروع می شود که مالفیسنت در کودکی عاشق استفن می شود و دلباخته ی هم می شوند در این حین پادشاه سرزمین این دو از روی ذات پلید خود دستور می دهد که هر کس مالفیسنت را دستگیر کند و ان را تحویل بدهد به پاداشی بسیار زیاد دست پیدا می کند. پاداش به قدری بود که طمع پسرک جوان را بر می دارد و تصمیم می گیرد که از علاقه و عشق خود به مالفیسنت بگذرد و او را تحویل پادشاه دهد. استفن پر های او را می چیند و به زنی سنگدل تبدیل می شود. حال چالشی برای مالفیسنت و پری ملکه جدید به وجو می اید که باید سرزمین خود را از نابودی نجات دهند و باید برای این کار متحد شوند.

دانلود فیلم مالفیسنت 2 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مالفیسنت حالا که به زنی بی رحم تبدیل شده به گونه ای که همگان خیال می کنند او به چیزی به جز پلیدی فکر نمیکند. رابطه ی بین او و دخترش آئورا با وجود علاقه به یکدیگر دارند مورد چالش قرار می گیرد و مجبور می شوند تصمیماتی متفاوت از هم دیگر اتخاذ نمایند. داستان این فیلم جذاب به قلم دو نویسنده مشهور  Linda Woolverton و Noah Harpster در کنار بازی بازیگر سرشناس Angelina Jolie در نقش اصلی داستان در مقابل Elle Fanning و Harris Dickinson و صد البته کارگردانی و بازیگردانی کارگردان معروف هالیوودی Joachim Rønning باعث به وجود امدن اثری بسیار زیبا و جذاب شده است که توانسته تعداد بسیار قابل توجه ای مخاطب از سراسر جهان به خود اختصاص دهید که مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفته است.

دانلود فیلم Maleficent 2 Mistress of Evil 2019 با دوبله فارسی

اگر شما عزیزان نیز به دنبال یک فیلم ماجراجویانه با داستانی تخیلی هستید که خط سیر داستان بیش از انچه که فکرش را کنید شما را تحت تاثیر قرار دهید و با بلزی بی نظیر آنجلینا جولی و اتفاقات غیر قابل پیش بینی که در طول داستان می افتد؛ پای تلویزیون میخکوب شوید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این فیلم را که نسخه ی دوبله شده فارسی و همچنین زبان اصلی با زیرنویس ان به 3 کیفیت متفاوت در ادامه همین مطلب قرار گرفته است را از دست ندهید. این فیلم سینمایی که در سال 2019 عرضه شده است توانسته از سایت و مجله مشهور IMDb امتیاز خوب 6.6 از 10 را کسب کند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهید. اگر شما به دنبال یک فیلم جدید و جذاب اکشن و جنگی می گردید پیشنهاد می کنیم دانلود فیلم بلادشات با دوبله فارسی را از دست ندهید.

ژانرها