صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.2

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: کمال تبریزی
مدت زمان: 88 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم مارموز با لینک مستقیم و کیفیت عالی فیلم سینمایی Sly

دانلود فیلم مارموز با لینک مستقیم و کیفیت عالی فیلم سینمایی Sly. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم مارموز با کیفیت عالی و معمولی را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. این فیلم که در ژانر فیلم های کمدی و درام می باشد در قالب طنز به یک سری از مجموعه مشکلات اجتماعی و سیاسی کشور پرداخته است. کارگردانی فیلم مارموز بر عهده کارگردان محبوب کشورمان کمال تبریزی بوده است و نوسندگی این فیلم کمدی و طنز نیز بر عهده ایدین سیارسریع و تهیه کنندگی ان نیز جواد نوروزبیگی بوده است. فیلم مارموز جزو فیلم های موفق ایرانی بوده است که در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است و در ان سال توانست مبلغی بالغ بر ۶.۴ میلیارد تومان در گیشه های سینما فروش داشته باشد که فروش بسیار بالا و نشانه موفقیت این فیلم می باشد.

داستان دانلود فیلم مارموز با لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم که در ژانر فیلم های کمدی ساخته شده است به یک سری از مشکلات اجتماعی و سیاسی کشور در قالب طنز پرداخته است. فیلم مارموز داستان قدرت است. البته شخصی به نام قدرت که حامد بهداد در این نقش بازی کرده است. قدرت به صورت خود سرانه در شهر خودشان کاری را انجام می دهد که با گذر زمان او را به قهرمان شهر تبدیل می کند. قدرت همیشه ارزو داشتن یک قدرت سیاسی در کشور را داشت و دوست داشت که بتواند در سحن مجلس سخنرانی کند. با تبدیل شدن او به قهرمان شهر خودش، کم کم سرنوشتش نیز تغییر می کند و برای او اتفاقاتی می افتد که کلا زندگی قدرت را تغییر می دهد و داستان فیلم نیز از همین جا شروع می شود.

اطلاعات تکمیلی پخش انلاین فیلم سینمایی مارموز

کارگردانی این فیلم که در ژانر فیلم های درام و کمدی ساخته شده است بر عهده کمال تبریزی بوده است. این فیلم که در سال ۱۳۹۶ بر روی پرده های سینما در سراسر کشور رفته است توانست در مدت زمان که در حال اکران بود بالغ بر مبلغ ۶.۵ میلیارد تومان در ان زمان در گیشه های سینما فروخت. همچنین این فیلم با شرکت در بیست و یکمین جشن سینمای ایران توانست در دو عنوان مختلف نامزد جایزه شود و همچنین در دو کشور استرالیا و کانادا نیز بر روی پرده های سینما رفته است. از بازیگرانی که در فیلم سینمایی مارموز ایفای نقش کرده اند می توان به حامد بهداد، ازاده صمدی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی اشاره کرد. اگر به فیلم کمدی علاقه مند هستید دانلود فیلم خوب بد جلف و دانلود فیلم پنجاه 50 کیلو آلبالو نیز به شما توصیه می شود.

ژانرها