صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: اکشن ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
مدت زمان: 125 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 رد خون با کیفیت عالی و لینک مستقیم
دانلود فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 رد خون با کیفیت عالی و لینک مستقیم. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود رد خون یا همان ماجرای نیمروز 2 majaraye nimrooz را برای شما کاربران عزیز در دسترس قرار دهیم. این فیلم ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی ساخته شده است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ بر روی پرده سینما های سراسر کشور قرار گرفت که با استقبال زیاد تماشاچیان نیز رو به رو شد. دانلود فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 رد خون در همان سال توانست عددی در حدود ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از فروش گیشه های سینما بدست بیاورد. همچنین با شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ۱۲ عنوان مختلف نامزد کسب سیمرغ بلورین شد که در این میان توانست ۳ سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین صداگذاری را کسب کند.

داستان دانلود فیلم سینمایی ماجرای نیمروز رد خون 2

این فیلم بعد از ۲۹ بار بازنویسی در فیلم نامه اماده ساخت شد و در ساخت ان روزانه ۱۰۰ ها خودرو زرهی سنگین و نیمه سنگین استفاده شده است. داستان فیلم سینمایی رد خود که در ژانر اکشن و درام ساخته شده است به سال ۱۳۶۷ و اوایل زمان پایان جنگ باز می گردد. در این فیلم نمایش داده می شود که ایران بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متوجه حضور نیرو های مجاهدین خلق در جبهه می شود به همین دلیل از جانب ایران به بغداد ۲ نیروی امنیتی ارسال می شود تا این موضوع به عراق اطلاع داده شود و قبل از انجام هر گونه عملیاتی توسط این نیرو ها، فرمانده عملیات انها با هماهنگی ترور شوند. اما از این جا به بعد داستان فیلم ماجرای نیمروز به گونه ای دیگر رقم می خورد که برای تماشای این بهتر است فیلم را دانلود کنید.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم رد خون 2 ماجرا نیمروز

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم توانسته است نامزد ۱۲ سیمرغ بلورین مختلف در جشنواره فیلم فجر شود و از این میان برنده بیش ۳ عنوان مختلف شود. ماجرای نیمروز ۲ یا همان رد خود فیلم منتشر شده در سال ۱۳۹۷ و به کارگردانی محمدحسین مهدویان می باشد. فیلم نامه این فیلم بیش از ۲۹ بار اصلاح و باز نویسی شد تا این فیلم اماده به ساخت شود. نویسندگان این فیلم اقایان حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی بوده اند. از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند می توان به بهنوش طباطبایی، جواد عزتی در نقش رئیس سازمان اطلاعاتی ایرانی، محسن کیایی و هادی حجازی فر اشاره کرد. اگر به فیلم ایرانی با ژانر اکشن و درام مربوط به زمان جنگ و وقایع بعد از ان علاقه مند هستید دانلود فیلم رد خون به شما توصیه می شود و قطعا از ان لذت خواهید برد.

ژانرها