صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ،
سال انتشار: 2003
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Lana Wachowski
بازیگران: Carrie-Anne Moss ، Keanu Reeves ، Laurence Fishburne ،
مدت زمان: 129 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ماتریکس 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم Matrix 3 زبان اصلی و کیفیت عالی

دانلود فیلم ماتریکس 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم Matrix 3 زبان اصلی و کیفیت عالی. مامور اسمیت به طور کامل از کنترل سیستم خارج شده و مسیر حرکت او به سمت نابودی تمام سیستم و انسان ها می رود به گونه ای که در برخی از موارد حتی توانسته است از سیستم خارج شود و در دنیای حقیقی حضور پیدا کند در این میان ربات ها نیز در حال نفوذ به زایان، اخرین شهر انسان ها هستند، نیو تنها راهی که در مقابل خودش برای حفظ بقای انسان و پایان جنگ می بیند، رسیدن به توافقی با ربات ها برای متوقف کردن اسمیت می باشد برای هم به همراه ترینیتی به شهر ماشین ها می رود و جنگ پایانی این سه گانه در میان نیو و مامور اسمیت اتفاق می افتد.

دانلود فیلم ماتریکس 3 دوبله فارسی و لینک مستقیم

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا اخرین قسمت از این سه گانه محبوب یعنی دانلود Matrix 3 را برای شما کاربران عزیز در سایت قرار دهیم. این قسمت از این فیلم خارجی که در یک سال با قسمت دوم ان، یعنی ماتریکس 2 بر روی پرده های سینما رفت، با این که از فیلم های خوب و محبوب شناخته می شود نتوانست به اندازه قسمت های قبلی خود موفق ظاهر شود و امتیاز ۶.۸ از ۱۰ را از مجله محبوب IMDb بدست اورد. اگر علاقه مند به دانلود ماتریکس 3 هستید حتما به شما پیشنهاد می شود که این فیلم را از قسمت اول خودش یعنی ماتریکس 1 تماشا کنید. کارگردانی این قسمت اخر این مجموعه نیز بر عهده Lana Wachowski بوده است که همان کارگردان معروف و خوش نام قسمت های قبلی نیز بوده است.

درباره دانلود فیلم Matrix 3 دوبله فارسی و زبان اصلی انگلیسی

شما می توانید با مراجعه با انتهای این مطلب از دانلود فیلم ماتریکس 3 دوبله فارسی و با کیفیت عالی و معمولی استفاده کنید همچنین می توانید در صورت تمایل از تماشا انلاین Matrix 3 نیز استفاده کنید که به دو صورت دوبله و زبان اصلی در سایت قرار گرفته است. در این فیلم بازیگرانی محبوبی مانند Keanu Reeves, Laurence Fishburne, Carrie-Anne Moss ایفای نقش کرده اند. این فیلم توانست در سال ۲۰۰۳ بعد از انتشار از کشور امریکا، در سینما های سراسر دنیا مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

ژانرها