صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ،
سال انتشار: 2003
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Lana Wachowski
بازیگران: Carrie-Anne Moss ، Keanu Reeves ، Laurence Fishburne ،
مدت زمان: 138 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ماتریکس 2 دوبله فارسی و لینک مستقیم Matrix 2 Reloaded کیفیت عالی

دانلود فیلم ماتریکس 2 دوبله فارسی و لینک مستقیم Matrix 2 Reloaded کیفیت عالی. در این قسمت از سه گانه ماتریکس، از جانب همه افراد پذیرفته می شود که نیو شخص برگزیده است که می تواند تمام انسان هایی که در زایان، اخرین شهری که در هسته زمین است و انسان های بازمانده در ان زندگی می کنند را نجات دهد. مامور های سیستم ماتریکس توانایی مبارزه با نیو را ندارند اما اتفاقی که به صورت عجیبی رخ می دهد این است که مامور اسمیت دچار تغییراتی می شود که این تغییرات باعث می شود هم قدرتش افزایش پیدا کند و هم به درون سیستم نفوذ کند. اسمیت از با تولید افرادی کاملا مشابه به خودش همه چیز را تغییر می دهد و به طور کل با سیستم نیز وارد جنگ و مبارزه می شود.

دانلود فیلم ماتریکس 2 دوبله فارسی و لینک مستقیم

در این پست از سایت ایزی ببین دومین قسمت از این سه گانه یعنی Matrix 2 را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم. بدون شک ماتریکس را می توان یکی از سه گانه های پرطرفدار در تاریخ سینما دانست که ماتریکس 1 در سال ۱۹۹۹ و ماتریکس 2 در سال ۲۰۰۳ و همچنین ماتریکس ۳ در سال ۲۰۰۴ بر روی پرده های سینما رفت. کارگردانی تمامی این سه قسمت بر عهده یکی از بهترین کارگردانان امریکایی یعنی Lana Wachowski بوده است. اگر به فیلم های تخیلی در ژانر فیلم های علمی-تخیلی و اکشن علاقه مند هستید قطعا Matrix 2 از اند دسته از فیلم هایی است که عاشقش می شید. پیشنهاد می شود تمام ۳ قسمت این مجموعه را به صورت پشت سر هم و به ترتیب مشاهده کنید تا حد اکثر لذت را از تماشا و دانلود ماتریکس دوبله ببرید.

دانلود فیلم Matrix 2 با کیفیت عالی و معمولی و زبان اصلی

شما کاربران عزیز سایت می توانید با مراجعه به انتهای این مطلب از دانلود فیلم ماتریکس 2 دوبله فارسی و به صورت لینک مستقیم لذت ببرید. این فیلم در کیفیت عالی و معمولی قرار داده شده است که با توجه به سرعت اینترنت می توانید انها را انتخاب کنید همچنین شما می توانید از تماشا انلاین Matrix 2 Reloaded نیز استفاده کنید و از دانلود این فیلم سینمایی خارجی زبان اصلی استفاده کنید. از مجموعه کسانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به Keanu Reeves, Laurence Fishburne, Carrie-Anne Moss اشاره کرد. همچنین فیلم ماتریکس 2 توانست در مدت زمانی که بر روی پرده های سینما بود مبلغ ۷۴۱ میلیون دلار از گیشه های سینما فروش داشته باشد.

ژانرها