صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.7

imdb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ،
سال انتشار: 1999
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Lana Wachowski
بازیگران: Carrie-Anne Moss ، Keanu Reeves ، Laurence Fishburne ،
مدت زمان: 136 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ماتریکس 1 دوبله فارسی و لینک مستقیم Matrix 1 کیفیت عالی و معمولی

دانلود فیلم ماتریکس 1 دوبله فارسی و لینک مستقیم Matrix 1 کیفیت عالی و معمولی. ترینیتی مشغول فرار از دست پلیس ها است که همزمان با ان تعدادی از مامور های سیستم که دارای ویژگی های ابر انسان هستند نیز به دنبال ترینیتی می افتند. ترینیتی خودش را به یک تلفن همراه می رساند و زمانی که گوشی را جواب می دهد قبل از این که تیر شلیک شده بهش برخورد کنه از درون سیستم بازمی گردد. اندرسون یک هکر است که معتقد است یک جایی یک مشکلی وجود دارد چرا که به صورت مداوم با کلمه ماتریکس برخورد می کند. اندرسون که به نام مستعار نیو نیز شناخته می شود با مورفیس ملاقات می کند و مورفیس به نیو دو قرص ابی و قرمز را پیشنهاد می کند که با انتخاب یکی از واقعیت مطلع می شود و دیگری به زندگی عادی باز می گردد.

دانلود فیلم ماتریکس 1 دوبله فارسی کیفیت عالی

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم یکی از محبوب ترین فیلم های ساخته شده را به شما معرفی کنیم. سه گانه ماتریکس که قسمت اول ان به نام Matrix 1 شناخته می شود از دسته فیلم هایی می باشد که علاوه بر محبوبیت و امتیاز بالای ان که توانسته است امتیاز ۸.۷ از ۱۰ را از IMDb دریافت کند، به موضوعاتی سخت و پیچیده در زندگی بشر پرداخته است که برای درک ان ها نیاز است تا توجهی خاص به فیلم بشود و درباره ان فکر شود. کارگردانی فیلم سینمایی ماتریکس را Lana Wachowski بر عهده داشته است که اثار فوق العاده از خودش در سینما بجا گذاشته است. قسمت های بعدی این سه گانه به نام های Matrix 2 و Matrix 3 شناخته می شود کخ حتما پیشنهاد می شود در ادامه این فیلم، انها را نیز تماشا کنید.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم Matrix 1 دوبله فارسی و زبان اصلی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم از دسته فیلم های محبوب تاریخ سینما می باشد که توانسته است امتیاز بالای ۸.۷ از مجله فیلم محبوب IMDb دریافت کند و در حال حاضر بعد از سال ها نیز توانسته است رتبه چهاردهم را برای خود حفظ کند. در دانلود فیلم ماتریکش ۱ بازیگرانی محبوب مانند Keanu Reeves, Laurence Fishburne, Carrie-Anne Moss ایفای نقش کرده اند. شما می توانید از انتهای این مطلب از دانلود فیلم Matrix دوبله فارسی و لینک مستقیم با کیفیت عالی و معمولی استفاده کنید همچنین می توانید از تماشا انلاین فیلم ماتریکس ۱ نیز به صورت زبان اصلی استفاده کنید که برای شما کاربران عزیز زیرنویس فارسی ان نیز قرار گرفته است.

ژانرها