صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.1

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Zack Snyder
بازیگران: Ben Affleck ، Gal Gadot ، Henry Cavill ،
مدت زمان: 224 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر Zack Snyder’s Justice League 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر Zack Snyder’s Justice League 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.بروس وین با الهام از فداکاری های سوپرمن، تصمیم می‌گیرد تا با دایانا پرنس متحد شده و به نبردی بزرگ بروند؛..

دانلود فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

بروس وین با الهام از فداکاری های سوپرمن، تصمیم می‌گیرد تا با دایانا پرنس متحد شده و به نبردی بزرگ بروند؛ اما آیا اتحاد بتمن، زن شگفت انگیز، آکوامن، سایبورگ و فلش برای نجات زمین کافی خواهد بود…؟

دانلود فیلم Zack Snyder’s Justice League 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی لیگ عدالت زک اسنایدر Zack Snyder’s Justice League 2021 به کارگردانی Zack Snyder ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر اکشن، تخیلی و ماجراجویی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Henry Cavill, Ben Affleck, Gal Gadot توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جنجال محض با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها