صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Brian Herzlinger
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم لنا و اسنوبال Lena and Snowball 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم لنا و اسنوبال Lena and Snowball 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. روایت‌گر داستان دختری جوان به‌نام لنا است که به طور اتفاقی یک بچه شیر سفید را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد از این توله شیر نگهداری کند….

دانلود فیلم لنا و اسنوبال با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم Lena and Snowball 2021 روایت‌گر داستان دختری جوان به‌نام لنا است که به طور اتفاقی یک بچه شیر سفید را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد از این توله شیر نگهداری کند، غافل از این که گروهی در تلاش هستند تا این توله شیر را به دست بیاورند! به همین دلیل لنا تمام تلاش خود را برای محافظت از این توله به کار می‌گیرد

دانلود فیلم Lena and Snowball 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی لنا و اسنوبال Lena and Snowball 2021 به کارگردانی Brian Herzlinger ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و خانوادگی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Michael ‘Big Smooth’ Frazier, Spencer Allport, Deborah Arrieta توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم آشوب مدام با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها