صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کانادا ،
کارگردان: Sean Durkin
بازیگران: Carrie Coon ، Charlie Shotwell ، Jude Law ،
مدت زمان: 87 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم لانه The Nest 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم لانه The Nest 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم با دو کیفیت مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما عزیزان و همراهان گرامی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی یک فرد امریکایی و خانواده ی موجه اش شروع به روایت می شود. این فرد که در زندگی کاری خود بسیار موفق است یکی از برجسته ترین و جوان ترین کارافرینان امریکایی محسوب می شود؛ در خانواده ی خود نیز یک موفقیت بزرگ بدست اورده است صاحب یک خانواده ی بی نظیر با روابطی رویایی است اما پس از چندی این همه موفقیت و ارامش با یک اتفاق شکل عجیبی به خود می گیرد.

دانلود فیلم لانه با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این کارافرین موفق امریکایی تصمیم می گیرد برای ان که تغییری در زندگی خود بدهد و همه چیز را از انچه که هست بهتر کند، مکان و محل زندگی کنونی خود و خانواده خود را عوض کند. او تصمیم می گیرد تا خانه ی خود را به یک عمارت لوکس انگلیسی که در خارج از شهر قرار دارد، نقل مکان کند. پس از نقل مکان او به این عمارت لوکس، تمامی روابط خانوادگی و کاری و به طور کلی زندگی این فرد موفق امریکایی شکل عجیبی به خود می گیرد. گویی که تمام ان چیزی که قیب از عوض کردن خانه اش جذاب و موفق به نظر می رسید حالا رنگ و بوی عجیبی به خود گرفته و همه چیز به طرز عجیبی پیچیده می شود.

دانلود فیلم The Nest 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

اگر به دنبال یک فیلم سینمایی جذاب درام و خانوادگی هستید که به تازگی منتشر شده باشد؛ پیشنهاد می کنیم این فیلم جذاب را از دست ندهید. این فیلم که تلفیقی از ژانر درام و رمانتیک می باشد محصول سال 2020 سینمای کانادا است که به تازگی منتشر شده است. کنار هم قرار گرفتن داستانی جذاب و بازی بازیگرانی همچون Carrie Coon ،Charlie Shotwell ،Jude Law و صد در صد کارگردانی و بازیگردانی کم نظیر کارگردان سرشناس Sean Durkin باعث خلق اثری جذاب شده است، به طوری که توانسته نظر بسیاری از مخاطبان و علی الخصوص منتقدان را به خود جلب کند. تا جایی که توانسته از مجله و سایت مشهور فیلم شناسی IMDb امتیاز عالی 6.4 را دریافت نماید. برای دانلود فیلم درمان با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها