صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: استرالیا ،
کارگردان: Jeremy Sims
بازیگران: Michael Caton ، Sam Neill ، Wayne Blair ،
مدت زمان: 118 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم قوچ ها Rams 2020 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم قوچ ها Rams 2020 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دو برادر پرورش دهنده دام است که چندین سال است با هم خصومت داشته و ارتباط دوستانه ای با یکدیگر ندارند..

دانلود فیلم قوچ ها با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم Rams 2020 در مورد دو برادر پرورش دهنده دام است که چندین سال است با هم خصومت داشته و ارتباط دوستانه ای با یکدیگر ندارند. اما زمانی که یک بیماری کشنده و نادر مزرعه هر دو برادر را درگیر میکند آن ها مجبور میشنود اختلافات را کنار گذاشته و برای رفع این مشکل بزرگ با هم همکاری کنند تا اینکه… فیلم Rams 2020 در مورد دو برادر پرورش دهنده دام است که چندین سال است با هم خصومت داشته و ارتباط دوستانه ای با یکدیگر ندارند. اما زمانی که یک بیماری کشنده و نادر مزرعه هر دو برادر را درگیر میکند آن ها مجبور میشنود اختلافات را کنار گذاشته و برای رفع این مشکل بزرگ با هم همکاری کنند تا اینکه…

دانلود فیلم Rams 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی قوچ ها Rams 2020 به کارگردانی Jeremy Sims ؛ محصول سال 2020 کشور استرالیا، می باشد، که با داشتن ژانر کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Sam Neill, Michael Caton, Wayne Blair توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم به حقیقت پیوستن با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها