صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

ژانر: اکشن ، ترسناک ،
زبان: کره ای
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کره ،
کارگردان: Sang-ho Yeon
بازیگران: Dong-Won Gang ، Jung-hyun Lee ،
مدت زمان: 116 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم قطار بوسان 2 با لینک مستقیم فیلم Train to Busan 2 2020 با زیرنویس

دانلود فیلم قطار بوسان 2 با لینک مستقیم فیلم Train to Busan 2 2020 با زیرنویس ، در ادامه ی قسمت اول آن اتفاق می افتد و داستان بدین شکل است که یک کامیون که حاوی مقدار زیادی از پول های یک گروه است ، در آن زامبی ها و نظامیان سرکش و یک خانواده در حال زندگی کردن هستند . یک سرباز در دانلود فیلم قطار بوسان 2 دوبله فارسی ماموریت میابد تا به شبه جزیره های کره برود تا این کامیون پر از پول را بتواند از دست آنها آزاد سازد . در این مسیر چالش های بسیار زیادی در دانلود فیلم قطار بوسان 2 با زیرنویس فارسی اتفاق خواهد افتاد که …

درباره دانلود فیلم قطار بوسان 2 با لینک مستقیم

این فیلم که در سال 2020 توسط یون سانگ هو ، کارگردان مشهور کره ای ، با بودجه ای حدود 16 میلیون دلار در ژانر اکشن و ترسناک ، تهیه و ساخته شده است ، بسیاری از طرفداران و دوست داران قسمت اول دانلود فیلم قطار بوسان با زیرنویس فارسی را راضی و خشنود نگه داشته است . همچنین نظر بسیاری از منتقدین نیز راجع به دانلود فیلم قطار بوسان 2 دوبله فارسی مثبت بوده است و نقد های مثبت زیادی را راجع به دانلود فیلم train to busan 2 با لینک مستقیم گفته اند .

پیشنهاد دانلود فیلم train to busan 2 با زیرنویس فارسی

اگر از طرفداران پر و پا قرص قسمت اول دانلود فیلم train to busan 2 دوبله فارسی بوده اید و یا مدت هاست که در انتظار تماشای یک فیلم خوب و جذاب در ژانر اکشن و ترسناک نشسته اید ، همین الان بر روی دکمه دانلود فیلم train to busan 2 2020 با لینک مستقیم کلیک کنید و از تماشای این فیلم مهیج و جذاب لذت ببرید . همچنین شما میتوانید با مشاهده پیش نمایش دانلود فیلم train to busan 2 2020 دوبله فارسی در سایت ایزی ببین و با مشاهده خلاصه داستان این فیلم مهیج و زیبا در صفحه اجتماعی اینستاگرام ایزی ببین ، از انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید .

از جمله پیشنهادات دیگر و مشابه دانلود فیلم قطار بوسان 2 2020 تیم ایزی ببین به شما ، میتوان به دانلود فیلم 1917 و همچنین فیلم مالیاتچی اشاره نمود .

ژانرها