صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Christopher Landon
بازیگران: Celeste O'Connor ، Kathryn Newton ، Misha Osherovich ،
مدت زمان: 102 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم عجیب و غریب Freaky 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم عجیب و غریب Freaky 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم با 2 کیفیت متفاوت به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما عزیزان و همراهان همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که دو داستان زندگی متفاوت از دو نفر نشان داده می شود. در ابتدا داستان زندگی یک دختر جوان نشان داده می شود که در مقطع دبیرستان در حال تحصیل می باشد و داستان های زندگی تینیجری خود را دنبال می کند و دوم داستان یک مرد قاتل را نشان می دهد که یک قاتل سریالی بی رحم و حرفه ای می باشد.

دانلود فیلم عجیب و غریب دوبله فارسی با لینک مستقیم

اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود. داستان دقیقا از جایی شروع می شود که این دو نفر که همدیگر را نمی شناسند و هیچ ارتباطی میان ان ها نیست به وسیله ی یک خنجر جادویی و تحت یک طلسم، بدن هایشان جا به جا می شود. وقتی یک روز صبح بیدار می شوند، این قاتل سریالی خود را در جسم دختر دبیرستانی می یابد و دختر جوان نیز خود را در غالب جسم یک مرد میبیند. حال بعد از این اتفاق این دو تنها 24 ساعت وقت دارند تا این طلسم را باطل کنند و به حالت عادی خود برگردند وگرنه تا اخر عمر به همین شکل باقی خواهند ماند، ان ها تمام تلاش خود را می کنند تا طلسم باطل شود.

دانلود فیلم Freaky 2020 با دوبله فارسی لینک مستقیم

این فیلم جذاب سینمایی که تلفیقی از ژانر های ترسناک و هیجان انگیز می باشد، تنها چند روز است که نتشر شده و به اکران عمومی درامده است. این اثر محصول سال 2020 سینمای هالیوود کشور ایلات متحده امریکا می باشد. داستانی جدید و جذاب همراه با استفاده از بازیگران محبوبی همچون Celeste O’Connor ،Kathryn Newton ،Misha Osherovich در کنار کارگردانی و بازیگردانی Christopher Landon باعث خلق اثری جذاب و استقبال عموم شده است. این فیلم موفق شده تا از سایت مشهور فیلم شناسی IMDb امتیاز عالی 6.6 را کسب نماید. برای دانلود فیلم دزد صادق با زیرنویس فارسی چسبیده اینجا کلیک نمایید.

ژانرها