صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: نرگس آبیار
مدت زمان: 131 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد با لینک مستقیم و کیفیت عالی. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد را که یک فیلم ایرانی فوق العاده می باشد را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. این فیلم که به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی ساخته شده است در سال ۱۳۹۷ بر روی پرده های سینما رفت و توانست افتخارات زیادی را بدست اورد. فیلم Shabi ke mah kamel shod دارای داستان واقعی از عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی سرکرده گروه تروریستی جند الله می باشد. دانلود فیلم شبی که ماه کامل با کیفیت عالی قرار داده شده است که این فیلم سینمایی توانسته است ۶ سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را کسب کند. این فیلم نامزد ۱۴ سیمرغ بلورین در سری از جشنواره ها بوده است.

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد با لینک مستقیم

این فیلم دارای سبک جنایی و درام می باشد و داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسر او فائزه منصوری می باشد. Shabi ke mah kamel shod داستان یک دختر جوان از اطراف و جنوب تهران می باشد که عاشق پسری شهرستانی می شود و دست بر قضا بعد از ازدواج بنا به دلایلی که در فیلم نمایش داده می شود مجبور به مهاجرت است. در این مهاجرت برادر او نیز او را همراهی می کند و با فائزه می رود اما در میانه راه برای ان ها اتفاقاتی می افتد که داستان عوض می شود. بر اساس گفته های مادر فائزه قسمت هایی از این فیلم مانند ازدواج نشان داده شده و یا نحوه مهاجرت و همچنین بد رفتاری هایی که توسط عبدالمالک ریگی و برادرش عبدالحمید ریگی با فائزه و مادرش شده است به نمایش گذاشته نشده است ولی کلیات فیلم بر اساس واقعیت است.

اطلاعات تکمیلی دانلود Shabi ke mah kamel sho

شبی که ماه کامل شد را می توان یکی از فیلم های پر افتخار ساخته شده در دهه معاصر دانست. این فیلم از میان ۱۴ نامزد سیمرغ بلورین توانست تا ۶ تای انها را بدست اورد همچنین با شرکت در بیست و یکمین دوره جشن خانه سینما از میان ۱۴ عنوان نامزدی برای دریافت جایزه نیز توانست ۴ تا از این جوایز را برنده شود. برای قسمت های از فیلم برداری این فیلم تیم ساخت فیلم به پاکستان برای فیلم برداری رفته است که با شروع انتخابات در این کشور روادید توریستی تمدید نشده بود و این تیم برای ادامه کار مجبور شد تا به بنگلادش برای فیلم برداری برود و قسمتی از فیلم برداری را در انجا انجام دادند. تمام این سفر ها به صورت توریستی و فیلم برداری غیر قانونی بوده است.

از نقش افرینان اصلی دانلود شبی که ماه کامل شد می توان به الناز شاکردوست در نقش فائزه، هوتن شکیبا در نقش عبدالحمید ریگی و فرشته صدر عرفایی در نقش مادر عبدالحمید و پدرام شریفی در نقش برادر فائزه اشاره کرد.

ژانرها