صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: وحید امیرخانی
مدت زمان: 81 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم شاه کش با لینک مستقیم و کیفیت عالی Shah kosh

دانلود فیلم شاه کش با لینک مستقیم و کیفیت عالی Shah kosh. فیلم درام و جنایی شاه کش که در سال ۱۳۹۶ به روی پرده های سینما در ایران رفت توسط کارگردان محبوب کشور ما اقای وحید امیرخانی ساخته شده است و البته کار نویسندگی این فیلم را نیز خود ایشان انجام داده اند همچنین به تهیه کنندگی عباس نادریان. فیلم شاه کش نیاز به ساخت در محیطی سرد و یخبندان به همراه کولاک بوده است به همین علت ساخت قسمتی از فیلم shahkosh در هتلی در زمستان و در سرما و کولاک انجام شده است به همین دلیل ساخت این قسمت از شاهکش دارای پیچیدگی و دشواری خاصی بوده است اما ۷۰ درصد باقی مانده فیلم در دکوری اماده در یک سوله در اطراف تهران ساخته شده است. ساخت این فیلم تقریبا ۲ ماه زمان برده است.

دانلود فیلم شاه کش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

اگر بخواهیم داستان فیلم سینمایی شاهکش را به طور خلاصه با هم مرور کنیم موضوع ان این است که مرگ مشکوک دختری در ارتفاعات و سرما اتفاق افتاده است و علت مرگ نیز مشخص نیست شاید مرگ عمدی و به صورت قتل بوده و شاید هم کار گرگ ها. این موضوع پای پلیس را به داستان باز می کند و از اینجا به بعد این فیلم جذابیت خودش را پیدا می کند. همین حالا با دانلود فیلم شاه کش از این فیلم جنایی و درام لذت ببرید و موضوع جذاب این فیلم را دنبال کنید تا از علت مرگ مشکوک این دختر مطلع شوید.

نقش افرینان دانلود فیلم شاهکش shah kosh

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی وحید امیرخانی و در سال ۱۳۹۶ به روی پرده های سینما رفت. امتیاز IMDB این فیلم ۳.۵ بوده است اما از مخاطبان داخل ایران امتیاز خوبی دریافت کرده است. فیلم شاه کش با هنرنمایی مهناز افشار در نقش ایدا و یکی از کاراکتر های اصلی فیلم، هادی حجازی فر در نقش منصور، مهدی کوشکی در نقش جهان، مجید صالحی در نقش میثم ساخته شده است. در داستان فیلم امده است که:

گوزنِ قرمز از پشتِ صخرهٔ یخ‌زده، نگاهی به مردِ شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزنِ قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!

برای دانلود و تماشای فیلم شاه کش از سایت ایزی ببین به انتهای مطلب مراجعه کنید.

 

ژانرها