صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

ژانر: درام ، فانتزی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: محمدرضا هنرمند
مدت زمان: 93 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم سینمایی سمفونی نهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی سمفونی نهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم برای شما کاربران عزیز دانلود فیلم سمفونی ۹ نهم را قرار دهیم. این فیلم ایرانی به کارگردانی محمدرضا هنرمند که یکی از نویسندگان این فیلم نیز بوده است و همچنین به تهیه کنندگی زینب تقوایی و در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتین جشنواره فیلم فجر به نمایش در امد و در ۵ عنوان مختلف نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد اما متاسفانه در هیچ کدام از این ۵ عنوان برنده سیمرغ بلورین نشد. از ویژگی های خاص این فیلم می توان به بازی در زمان های مختلف اشاره کرد به گونه ای که فیلم نمایش دهنده اواخر دوره حکومت کوروش بزرگ، پادشاه هخامنشی بوده است و همچنین چهره ی این پادشاه هخامنشی را نیز به تصویر کشیده است.

دانلود فیلم سمفونی نهم کیفیت عالی

داستان این فیلم تا حدی پیچیده است و باید حتما ان را تماشا کرد تا متوجه شد اما اگر بخواهیم به طور خلاصه در رابطه با ان صحبت کنیم داستان فیلم سمفونی نهم، داستان یک جراح به نام راحیل می باشد که همسر خود را طی یک عمل جراحی ساخت از دست می دهد. راحیل در تلاش است تا به اخرین وصیت همسر خودش یعنی دفن کردن او در یک روستای دور افتاده و در کنار قبر پدر و مادرش عمل کند اما برای انجام این کار خانواده همسرش مخالف هستند به همین دلیل راحیل مجبور می شود تا جنازه همسرش را بدزدد و به سمت این روستا حرکت کند. در فیلم سمفونی مردگان، در مسیر حرکت به سمت روستا، راحیل فرشته مرگ را ملاقات می کند و با خودش فکر می کند که زمان او نیز تمام است و دیگر نمی تواند این وصیت را اجرا کند اما …

اطلاعات تکمیلی فیلم سینمایی سمفونی نهم 9

مانطور که در بالا اشاره شد این فیلم در سال ۱۳۹۷ بر روی پرده سینما رفت و با در ۵ عنوان نامزد سیمرغ بلورین شد اما در هیچ کدام سیمرغ بلورین را بدست نیاورد. این فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و نویسندگی محمدرضا هنرمند و حامد افضلی و همچنین تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته شده است. در فیلم سمفونی نهم حمید فرخ نژاد در نقش فرشته مرگ و ساره بیات نیز در نقش راحیل ایفای نقش کرده اند همچنین محمدرضا فروتن در نقش برادر همسر راحیل و هدی زین‌العابدین نیز در نقش رابعه بلخی بازی کرده اند و علی رضا کمالی نیز در نقش کوروش کبیر ایفای نقش کرده اند. دانلود فیلم سمفونی نهم در ژانر درام و همچنین فانتزی ساخته شده است.

ژانرها