صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.5

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1394
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: علیرضا رئیسیان
مدت زمان: 95 دقیقه
رده سنی: 7 به بالا
دانلود فیلم سینمایی دوران عاشقی با لینک مستقیم و کیفیت عالی Dorane Asheghi

دانلود فیلم سینمایی دوران عاشقی با لینک مستقیم و کیفیت عالی Dorane Asheghi. فیلم دوران عاشقی در سال ۱۳۹۳ و به کارگردانی علیرضا رئیسیان و تهیه کنندگی رویا محقق به روی پرده های سینما رفت. این فیلم که یکی از سه فیلم سه گانه رئیسیان یعنی فیلم های چهل سالگی و مردی بدون سایه می باشد را در این پست از سایت ایزی ببین برای دانلود قرار داده ایم. اگر از طرفداران فیلم هایی در ژانر درام و رمانتیک با موضوعات و معضلات اجتماعی هستید دانلود فیلم دوران عاشقی را از دست ندهید. البته این فیلم توانسته است جوایز زیادی اعم از داخلی و خارجی نیز برنده شود که اگر بخواهیم به طور خلاصه به تعدادی از انها اشاره کنیم می توان به شرکت در سی و سومین جشنواره فیلم فجر و برنده شدن جوایز بهترین فیلم برداری و بهترین فیلم نامه اشاره کرد.

البته فیلم دوران عاشقی در این سال از جشنواره فیلم فجر نامزد ۸ جایزه دیگر نیز شده بود که در ان ها موفقیت بدست نیاورد. همچنین جوایزی در شانزدهمین جشن دنیای تصویر و جشنواره فیلم شهر نیز بدست اورد. بزرگترین دست اورد این فیلم را می توان شرکت در جشنواره بین المللی فیلم مونترال دانست که در ان توانست برنده جایزه فیلم منتخب این سری از جشنواره ها شود. همین جایز خودشان نشان دهنده جذابیت و محبوبیت این فیلم هستند پس دانلود فیلم سینمایی دوران عاشقی با لینک مستقیم را از دست ندهید.

دانلود فیلم دوران عاشقی با لینک مستقیم

داستان این فیلم یکی از معضلات اجتماعی را در سبک فیلم های درام و رمانتیک به نمایش گذاشته شده است. در این فیلم، لیلا حاتمی در نقش یک وکیل حرفه ای و بیتا است و در اکثر پرونده ها برنده دادگاه است و شوهر او شهاب حسینی است که در نقش حمید بازی کرده است که در یک شرکت بزرگ مشغول به کار است. حمید به واسطه شغلش در این شرکت با مینا وحید که در نقش میترا بازی کرده است اشنا می شود و با داشتن رابطه پنهانی، مینا از او باردار می شود اما حمید این موضوع را نمی پذیرد و ادعا می کند سال های پیش عمل وازکتمی انجام داده است. در این بین دایی مینا که یا همان فرهاد اصلانی که مردی قدرتمند است حمید را تهدید می کند تا زنش را طلاق دهد و با مینا ازدواج کند.

در ادامه داستان میترا توسط دایی او به بیتا، همسر حمید معرفی می شود تا حمید بیشتر تحت فشار قرار گیرد و … که برای ادامه این داستان بهتر است تا فیلم سینمایی دوران عاشقی با کیفیت عالی را دانلود کنید و از ان لذت ببرید.

اطلاعات تکمیلی فیلم سینمایی دوران عاشقی با کیفیت عالی

همانطور که در بالا گفته شد این فیلم ایرانی به کارگردانی اقای علیرضا رئیسیان و به تهیه کنندگی خانم رویا محقق ساخته شده است و توانسته است در جشنواره های مختلفی جوایز زیادی نیز برنده شود. از بازیگرانی که در فیلم Dorane Asheghi نقش افرینی کرده اند می توان به لیلا حاتمی که در نقش بیتا، شهاب حسینی در نقش شوهر بیتا به نام حمید، مینا وحید در نقش مینا و زن دوم حمید و فرهاد اصلانی در نقش دایی مینا بازی کرده است نام برد. این فیلم دارای ژانر درام و رمانتیک است که مشکلات اجتماعی را به نمایش گذاشته است و یکی از سه گانه علیرضا رئیسیان می باشد.

ژانرها