صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4

imdb

ژانر: ترسناک ، درام ، رمانتیک ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: بایرام فضلی
مدت زمان: 81 دقیقه
رده سنی: 10 به بالا
دانلود فیلم سینمایی جن زیبا با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی جن زیبا با کیفیت عالی و لینک مستقیم. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا فیلم جن زیبا را برای شما کاربران عزیز سایت در دسترس قرار دهیم. این فیلم ایرانی که به کارگردانی اقای بایرام فضلی و همچنین تهیه کنندگی مهرداد فرید ساخته شده است در سال ۱۳۹۶ بر روی پرده های سینما رفت در عین حال که توانست نظر بسیار از مخاطبان را به سمت خودش جلب کند اما موفقیت زیادی در میزان فروش و کسب جوایز بدست نیاورد. فیلم سینمایی جن زیبا در ژانر فیلم های ترسناک، درام و رمانتیک ساخته شده است و با درخشش فرهاد اصلانی ساخته شده است. این فیلم از معدود فیلم های ایرانی می باشد که با همکاری دیگر بازیگران از سایر کشور ها ساخته شده است. شما می توانید با دانلود فیلم جن زیبا از بازی زیبای بازیگر محبوب ترک نورگل یشیلچای لذت ببرید.

داستان دانلود فیلم سینمایی جن زیبا

این فیلم دارای داستانی هیجان انگیز و تا حدی ناراحت کننده می باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی که به عنوان یدالله شناخته می شود در یک تیمارستان کار می کند. یدالله که حدود یک سالی می باشد که همسرش را از دست داده است حال تنها در یک خانه بزرگ و قدیمی زندگی می کند. بعد از مرگ همسر یدالله در فیلم جن زیبا او تنها زندگی می کند و هنوز از فراق همسرش غمگین می باشد. در این تیمارستان نورگل یشیلچای که در نقش دلارام ظاهر شده است نیز بستری می باشد و برای دیدن فرزند پسر خود از یدالله کمک می خواهد برای همین یدالله باید تصمیم بگیرد که چه کار می تواند بکند تا زمانی که برای یدالله در خانه اش اتفاقی عجیب می افتد و داستان فیلم اغاز می شود …

اطلاعات تکمیلی فیلم جن زیبا با لینک مستقیم

همان طور که در بالا گفته شده این فیلم از معدود فیلم هایی می باشد که همکاری یک بازیگر خارجی ساخته شده است. در این فیلم بازیگر محبوب و شناخته شده کشور ترکیه خانم نورگل یشیلچای در نقش دلارام ایفای نقش می کند و همچنین در کنار او اقای فرهاد اصلانی به عنوان کارمند در این تیمارستان و در نقش یدالله حضور دارد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به خانم لیلا زارع، محرم زینال زاده، لیلا موسوی، علی جعفری و … اشاره کرد. متاسفانه این فیلم جایزه در میان فیلم های ایرانی برنده نشده است. دانلود فیلم جن زیبا با کیفیت عالی.

ژانرها