صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.1

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مسعود اطیابی
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2 با کیفیت عالی و لینک مستقیم Texas 2

دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2 با کیفیت عالی و لینک مستقیم Texas 2. در این پست از سایت ایزی ببین بنا به درخواست شما کاربران عزیز تصمیم گرفتیم تا دانلود فیلم تگزاس 2 را با لینک مستقیم قرار دهیم. فیلم ایرانی Texas 2 به کارگردانی مسعود اطیابی و در سال ۱۳۹۷ به روی پرده سینما در سراسر کشور رفت. این فیلم به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی ساخته شده است. این فیلم دقیقا بعد از فیلم سینمای رحمان 1400 و در فروردین ۱۳۹۸ به روی پرده سینما رفت و توانست فروش بسیار خوبی را بدست اورد به گونه ای که در اوایل تصور می شد که این فیلم بتواند رکورد فروش را بشکند که البته نتوانست اما توانست فروش بسیار بالای ۲۵ میلیارد تومان را از گیشه های سینما سراسر کشور به فیلم تگزاس 2 اختصاص دهد که نشان دهنده استقبال بالای مردم از فیلم است.

دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2 با کیفیت عالی و معمولی

این فیلم در ادامه فیلم سینمایی تگزاس 1 ساخته شده است و داستان ان نیز ادامه ی همان داستان معروف فیلم می باشد. در این فیلم که سام درخشان که در نقش ساسان بازی کرده است به همراه دوست خود پژمان جمشیدی که در نقش بهرام ایفای نقش کرده اند به ایران باز میگردند البته گابریلا پتری نیز که در نقش آلیس و یا همان همسر ساسان نیز می باشد به همراه انها می اید. در ادامه ساسان که از ازدواج مادر خود با پدر بهرام بی خبر است از این موضوع مطلع می شود و بسیار تعجب می کند اما مشکل از جایی شروع می شود که بهرام، دوست ساسان که در چمدانش دلار جاساز کرده بود، چمدانش را در فرودگاه گم می کند و به اشتباه یک چمدان دیگر پر از مجسمه را با خود از فرودگاه خارج می کند و از محتویات داخل یان چمدان خبر ندارد.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم Texas 2 با لینک مستقیم

همانطور که در بالا گفته شد این فیلم به کارگردانی اقای مسعود اطیابی و در سال ۱۳۹۷ ساخته شد که بعدا و در اوایل سال ۱۳۹۸ بر روی پرده سینما رفت. تهیه کنندگی این فیلم را ابراهیم عامریان و نویسندگی دانلود تگزاس 2 را حمزه صالحی بر عهده داشت و این فیلم توانست اقبال خوبی را از تماشاچیان بدست بیاورد و مبلغ بالا ۲۵ میلیارد تومان فروش داشته باشد. از بازیگران محبوبی که در این فیلم بازی کرده اند می توان به سام درخشان در نقش ساسان، پژمان جمشیدی دوست ساسان به نام بهرام و عامل خرابکاری در فیلم، گابریلا پتری همسر ساسان به نام آلیس، مهدی هاشمی در نقش پدر بهرام به نام بابک و نادر سلیمانی در نقش فریدون و رئیس قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد. اگر به فیلم های کمدی علاقه دارید دانلود تگزاس 2 به شما کاربران عزیز پیشنهاد می شود.

ژانرها