صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.0

imdb

ژانر: بیوگرافی ، درام ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Vikas Bahl
بازیگران: Hrithik Roshan ، Mrunal Thakur ، Nandish Singh ،
مدت زمان: 151 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم سوپر 30 Super 30 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم سوپر 30 Super 30 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم به همراه زیرنویس فارسی چسبیده با 2 کیفیت عالی به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و گرامی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که زندگی یک ریاضیدان بسیار موفق نشان داده می شود. این مرد جوان که یک ریاضیدان مشهور و بسیار تحصیل کرده است از هوش بسیار بالایی برخوردار است که هوش او زبانزد خاص و عام می باشد. این مرد جوان که هندی می باشد بر خلاف بسیاری از هم دوره های خود از کشورش مهاجرت نکرده و در هند مشغول زندگی و کار می باشد.

دانلود فیلم سوپر 30 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان زندگی این ریاضیدان جوان از سختی هایی که در دوران تحصیل کشیده است شروع می شود. او پس از درس خواندن های فراوان و شب و روز اکنون به جایی رسیده که در کشورش کسی در مقوله ی ریاضی به حد و اندازه ی او نیست. اما در این بین او یک فرد بسیار وطن پرست است و عاشق کشور و ملیت خود می باشد. حالا چند سالی است تا او تمام تلاش خودش را برای سرافرازی و توسعه کشورش به کار گرفته و تمام تلاشش را صرف تربیت نخبه هایی همانند خود می کند. در همین راستا او در تلاش است تا برنامه ای به اسم سوپر 30 را برای رای داوطلبان موسسات فناوری اجرا کند؛ اما اتفاقاتی روی می دهد.

دانلود فیلم Super 30 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم فوق جذاب سینمایی که در ژانر بیوگرافی و درام می باشد تنها چند روزی است که منتشر شده و به اکران عمومی در امده است. این اثر سینمایی که محصول سال 2019 سینمای بالیوود کشور هند است توانسته بر خلاف سایر فیلم ها از این کشور که سبکی خاص را دنبال می کنند، به نوعی سنت شکنی کرده و با داشتن داستان و محتوایی قوی و همچنین استفاده از بازیگران سرشناس بالیوودی همانند Hrithik Roshan ،Mrunal Thakur ،Nandish Singh و همچنین کارگردانی و بازیگردانی Vikas Bahl اثری فوق العاده را خلق کند به طوری که امتیاز فوق عالی 8.0 را از سایت و مجله مشهور فیلم شناسی IMDb دریافت نماید. برای دانلود فیلم شهر یاغی با دوبله فارسی کلیک نمایید.

ژانرها