صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

ژانر: اکشن ، کمدی ، ماجراجویی ،
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jeff Fowler
بازیگران: James Marsden ، Jim carrey ،
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم سونیک خارپشت دوبله فارسی sonic the hedgehog 2020

دانلود فیلم سونیک خارپشت دوبله فارسی sonic the hedgehog 2020 با نمایش انلاین داستان یک موجود غیر زمینی است که به رنگ آبی است و دارای خار های بسیار زیادی بر روی کمرش هست و ویژگی منحصر به فرد او سرعت برق آسایش است . سونیک تمام مدت زندگی اش را در یک غار به صورت مخفیانه زندگی کرده است و سر انجام یک روز که با سرعت در حال عبور از اتوبان که یک پلیس با دستگاه سرعت سنج در کنار آن ایستاده است ، در حال عبور است ، سرعتی بالای 300 کیلومتر را بر روی دستگاه ضبط میکند که باعث تعجب پلیس میشود و همین باعث مشکوک شدن و شروع اتفاقات جالب فیلم میشود . در ادامه خواهیم دید که …

درباره دانلود فیلم سونیک خارپشت دوبله

دانلود فیلم سونیک دوبله که در سال 2020 توسط جف فاولر ، کارگردان خوب سینمای هالیوود ، در ژانر های اکشن ماجراحویی و کمدی با یودجه ی 85 میلیون دلار ساخته شده است ، توانسته در 2 کشور آمریکا و ژاپن رقمی حدود 306 میلیون دلار یه فروش برساند که رقم بسیار خوبی است . از ویژگی های جذاب دانلود فیلم sonic the hedgehog که باعث خاص شدن آن شده است ، میتوان به تنیمیشن و جلوه های ویژه خوب آن و در کنار آن ، به بازی بسیار دلنشین جیم کری نیز اشاره کرد .

پیشنهاد دانلود فیلم sonic the hedgehog 2020 دوبله

اگر اهل فیلم های ماجراجویی باحال و اکشن و کمدی هستید و یا از طرفداران پر و پا قرص جیم کری هستید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم سونیک خارپشت دوبله میباشد . از دیگر پیشنهادات ما به شما که شبیه به دانلود فیلم sonic باشد و یا در سبک و ژانر آن باشد میتوان به دانلود فیلم مولان 2020 نیز اشاره کرد . همچنین شما دوستان و همراهان گرامی میتوانین با جستجو در سایت و یا با وارد کردن نام فیلم مورد نظر خود ، از انتخاب های بیشتری نیز برخوردار شوید .

ژانرها