صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.7

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2002
ساخت کشور: دانمارک ،
کارگردان: Anders Thomas Jensen
مدت زمان: 116 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم سواران عدالت Riders of Justice 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم سواران عدالت Riders of Justice 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک فرد نظامی به نام مارکوس است که در سانحه دلخراش قطار همسر خود را از دست میدهد..

دانلود فیلم سواران عدالت با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سواران عدالت Riders of Justice 2020 در مورد یک فرد نظامی به نام مارکوس است که در سانحه دلخراش قطار همسر خود را از دست میدهد. اکنون مارکوس برای زندگی به خانه دختر خود ماتیلد میرود اما با گذشت زمان متوجه میشود که مرگ همسرش تصادفی نبوده و یک ترور دقیق و هماهنگ شده بوده است تا اینکه…

دانلود فیلم Riders of Justice 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی سواران عدالت Riders of Justice 2020 به کارگردانی Anders Thomas Jensen ؛ محصول سال 2020 کشور دانمارک، می باشد، که با داشتن ژانر اکشن ، کمدی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Mads Mikkelsen, Nikolaj Lie Kaas, Andrea Heick Gadeberg توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم پالاسا 1987 با دوبله فارسی  اینجا کلیک نمایید.

ژانرها