صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، ماجراجویی ،
سال انتشار: 2015
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Brad Peyton
بازیگران: Alexandra Daddario ، Carla Gugino ، Dwayne Johnson ،
مدت زمان: 114 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم سن آندریاس دوبله فارسی فیلم San Andreas 2015

دانلود فیلم سن آندریاس دوبله فارسی فیلم San Andreas 2015 داستان در کالیفرنیا اتفاق می افتد که پس از یک زلزله بسیار قوی و مرگبار که کل شهر را در حال نابود کردن و فرو بردن به داخل زمین است ، یک خلبان هلیکوپتر به همراه همسرش که در حال جدا شدن از یکدیگر بودند به دنبال پیدا کردن تنها دخترشان قبل از زلزله بعدی در حال پرواز در آسمان کالیفرنیا می باشد . آنها برای پیدا کردن دخترشان و نجات جانش و انتقال دادن پناهجویان به کمپ که تدارک دیده شده است در خارج از شهر ، تمام تلاششان را انجام میدهند اما مشکلات زیادی بر سر راه آنها پیش می آید که باید با آنها دست و پنجه نرم کنند .

درباره دانلود فیلم سن آندریاس دوبله فارسی

دانلود فیلم San Andreas با لینک مستقیم که در سال 2015 توسط برد پیتون ، از کارگردان های مطرح سینمای آمریکا ، در ژانر های اکشن ماجراجویی و درام با بودجه ی 110 میلیون دلار تهیه و ساخته شده است ، توانست در باکس آفیس چیزی حدود 474 میلیون دلار به فزوش برساند که فروش بسیار خوب و چشمگیری به حساب می آید . از جمله نکات بارز دانلود فیلم سن آندریاس با لینک مستقیم میتوان به جلوه های ویژه بسیار زیبا و همچنین وجود بازیگران شاخصی مانند دواین جانسون ، که در فیلم هابز و شاو نیز بازیگر نقش اول بود و همچنین اکساندرا داداریو اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم San Andreas دوبله فارسی

اگر اهل فیلم های اکشن هستید و یا از طرفداران پر و پا قرص دواین جانسون هستید و به دنبال مشاهده یک فیلم خوب در این سبک هستین ، قطغا یکی از گزینه های خوب برای شما دانلود فیلم San Andreas دوبله فارسی می باشد . از جمله فیلم های مشابه دانلود فیلم سن آندریاس دوبله میتوان به دانلود فیلم Lady Bloodfight نیز اشاره نمود . امیدواریم از دیدن این فیلم زیبا و مهیج لذت ببرید .

 

 

ژانرها