صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: William Eubank
بازیگران: Kristen Stewart ، Vincent Cassel ،
مدت زمان: 95 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم زیر اب با نمایش انلاین با دوبله با زیرنویس underwater 2020

دانلود فیلم زیر اب Underwater 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و لینک مستقیم با دو کیفیت متفاوت به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که گروهی از محققان و پژوهشگران به اعماق دریا و در یک اقامتگاه ویژه برای یک شرکت حفاری نفت و گاز مشغول به کار می شوند. در ابتدا همه چیز عادی است اما داستان سختی زندگی در اعماق اب را نشان می دهد. پس از مدتی ناگهان در یک روز زلزله ی مهیبی در اعماق دریا روی می دهد که باعث می شود بخشی از اقامتگاه ان ها تخریب شود.

دانلود فیلم زیر اب با زیرنویس فارسی چسبیده

بعد از وقوع زلزله قسمت عظیمی از اقامتگاه ویژه ای که برای زندگی این افراد ساخته شده بود تخریب می گردد و حالا افرادی که زنده مانده اند باید برای حفظ جان خود و نجات از این مخمصه تلاش کنند. اما در میان میان اتفاقات عجیبی روی می دهد و موجوداتی ناشناخته و بسیار وحشتناک به افراد باقی مانده حمله ور می شوند؛ موجوداتی که علاوه بر ظاهر و رفتار ترسناک هیچ ایده ای درباره ی این که ان ها چه هستند وجود ندارد. اگر شما هم به دنبال یک فیلم در ژانر ترسناک و هیجان انگیز هستید که علاوه بر القای حس ترس و تنهایی زیر اب در صحته های هیجانی ان نفستان بند بیاید این فیلم را به هیچ وجه از دست ندید.

دانلود فیلم Underwater 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم که محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد در سال 2020 ساخته شده است و به تازگی منتشر شده است. در همین مدت کوتاه اکران توانسته نظر بسیاری از فیلم دوستان و منتقدان سر سخت فیلم های سینمایی را به خود جلب نماید؛ به گونه ای که این اثر سینمایی توانسته امتیاز عالی 6.0 از 10 را از مجله و سایت فیلم شناسی مشهور IMDb کسب نماید. داستان جذاب در کنار نقش افرینی بازیگران سرشناسی همچون Jessica Henwick، Kristen Stewart و T.J. Miller همراه با کارگردانی فوق العاده William Eubank توانسته اثری فوق العاده خلق کند. اگر به فیلم های درام و تاریخی علاقه دارید دانلود فیلم بیست و چهارم با زیرنویس فارسی را از دست ندهید.

ژانرها