صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
9.3

imdb

ژانر: درام ،
سال انتشار: 1994
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Frank Darabont
بازیگران: Bob Gunton ، Morgan Freeman ، Tim Robbins ،
مدت زمان: 142 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم رستگاری در شاوشنگ The Shawshank Redemption دوبله فارسی و زبان اصلی

دانلود فیلم رستگاری در شاوشنگ The Shawshank Redemption دوبله فارسی و زبان اصلی. داستان فیلم شائوشنگ داستان بانکدار جوانی است که به جرم قتل همسرش به حبس ابد در زندان محکوم شده است اما او اصرار دارد که قتلی مرتکب نشده اما قاضی قبول نمی کند. آلیس بوید یکی از زندانیان این زندان است که کارش در زندان تهیه هر چیزی است که در زندان وجود ندارد و می تواند برای خواسته های زندانیان را از بیرو به داخل زندان بیاورد. خیلی زود این دو در زندان با یکدیگر دوست می شوند اما رفتار های اندی یا همان بانک دار زندانی در شاوشنگ کمی عجیب است و دارای رویا هایی بزرگ و همچنین امید زیاد به رهایی از زندان است که از نظر بسیاری از زندانیان نشانه دیوانه بودن او است. از ایزی ببین به شما دانلود فیلم نبرد الجزایر با لینک مستقیم توصیه می شود.

درباره دانلود فیلم رستگاری در شاوشنگ دوبله فارسی و زبان اصلی

فیلم سینمایی The Shawshank Redemption را می توان شاهکار فیلم سازی جهان دانست که البته امار و امتیازات هم بر همین موضوع تاکید دارند. این فیلم خارجی که در ژانر فیلم های درام و در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است سال ها است که بالا ترین امتیاز IMDb را یعنی عدد ۹.۳ را به خود اختصاص داده هست و در صدر ۱۰۰ فیلم برتر IMDb قرار دارد. فیلم رستگاری در شاوشنگ را Frank Darabont کارگردانی کرده است که به عنوان یکی از برجسته ترین کارگردانان در سراسر دنیا شناخته می شود. شما می توانید فیلم شائوشنگ را از انتهای این متن با لینک مستقیم دانلود کنید و یا از پخش انلاین ان استفاده کنید. این فیلم در کیفیت های عالی و معمولی در سایت قرار گرفته شده است که می توانید به صورت دوبله فارسی و یا زبان اصلی انگلیسی ان را مشاهده کنید.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم The Shawshank Redemption با لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم سینمایی خارجی در صدر ۱۰۰ فیلم برتر ساخته شده در جهان می باشد. در این فیلم ستارگان بزرگی مانند Tim Robbins، Bob Gunton و همچنین Morgan Freeman نقش افرینی کرده اند. پخش انلاین فیلم سینمایی رهایی از شاوشنگ به تمامی دوستداران سینما به شدت توصیه می شود. این فیلم محصول کشور امریکا می باشد و میزان فروش ان در سال ۱۹۹۴ برابر با مبلغ ۲۸ میلیون دلار بوده است. تماشا و دانلود فیلم لالالند نیز از سمت سایت ایزی ببین به شما کاربران عزیز پیشنهاد می شود.

ژانرها