صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.5

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: منوچهر هادی
مدت زمان: 111 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم رحمان 1400 با کیفیت عالی با لینک مستقیم Rahman 1400

دانلود فیلم رحمان 1400 با کیفیت عالی با لینک مستقیم Rahman 1400. این فیلم را می توان یکی از موفق ترین فیلم های ایرانی در زمینه میزان فروش می باشد به گونه ای که فروش رحمان ۱۴۰۰ در سال ۱۳۹۷ که به طور ناگهانی نیز متوقف شد توانست رکورد چهارمین فیلم پر فروش در تاریخ سینمای ایران را تصاحب کند. در این پست قصد داریم دانلود مستقیم فیلم Rahman 1400 را که به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده است را از سایت ایزی پی سی برای شما قرار دهیم. این فیلم در مرداد سال ۱۳۹۷ شروع به فیلم برداری شد که در مهر ۱۳۹۷ نیز فیلم برداری ان به پایان رسید و در اسفند سال ۱۳۹۷ به روی گیشه سینما رفت. به علت پخش فیلم رحمان 1400 بدون سانسور در برخی سینما ها، بعد از مدتی نمایش این فیلم از تمامی سینما های کشور ممنوع اعلام شد.

داستان دانلود فیلم رحمان 1400 با لینک مستقیم

این فیلم کمدی و درام داستان رحمان، ابدارچی یک شرکت بزرگ است. نقش این ابدارچی را سعید اقاخانی ایفا کرده است. برای رحمان بعد از مراجعه به پزشک، تشخیص سرطان داده می شود و به او می گویند که مدت زمان زیادی را زنده نخواهد بود به همین دلیل رحمان که وضع مالی خوبی ندارد تصمیم می گیرد در اخرین زمان های باقی مانده از عمرش، کاری کند که پولی به خانواده او بعد از مرگش برسد تا بتوانند زندگی کنند به همین دلیل دست به هر کاری می زند تا اشکان که پسر صاحب شرکت می باشد بلایی سر رحمان بیاورد تا بتوانند از او دیه بگیرند در این میان، انوش دوست رحمان نیز به او کمک می کند و از اینجا داستان، قسمت های خنده دار فیلم شروع می شود.

بازیگران دانلود Rahman 1400 با کیفیت عالی

بعد از دانلود فیلم رحمان 1400 بازیگران مشهور و خوبی مانند محمدرضا گلزار در نقش اشکان پسر صاحب شرکت، مهران مدیری در نقش اقای جالوسی به عنوان پدر اشکان و همچنین صاحب شرکت، سعید اقاخانی در نقش رحمان که همان ابدارچی شرکت می باشد، بهرام افشاری در نقش انوش که دوست رحمان است، یکتا ناصر در نقش شراره که همسر رحمان است و … ایفای نقش کرده اند. همچنین فیلم رحمان 1400 با کیفیت عالی و لینک مستقیم به تهیه کنندگی علی سرتیپی و همچنین نویسندگی بابک و میثم کایدان می باشد.

ژانرها