صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.9

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Joe Carnahan
بازیگران: Frank Grillo ، Mel Gibson ، Naomi Watts ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم رتبه رئیس با دوبله فارسی فیلم Boss Level 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم رتبه رئیس با دوبله فارسی فیلم Boss Level 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. فیلم در مورد یک افسر بازنشسته نیروهای ویژه به نام کول است که در روز مرگ خود در یک حلقه زمانی بی پایان گیر کرده و…

دانلود فیلم رتبه رئیس با دوبله فارسی با لینک مستقیم

هولو باید واقعاً در تبلیغ این فیلم بهتر عمل کند. این یکی از بهترین سفرهای هیجان انگیزی است که من مدتهاست دیده ام و از آن اطلاع ندارم مگر اینکه دوستی به من بگوید! بازیگران بسیار عالی هستند و پیچش علمی تخیلی Groundhogs Day آن را به یک سرگرمی سرگرم کننده تبدیل می کند! این فیلم تابستانی است که سالها منتظر دیدن آن بوده ایم!

دانلود فیلم Boss Level 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی رتبه رئیس Boss Level 2020 به کارگردانی Joe Carnahan ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،تخیلی و هیجانی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Moa Gammel, Madeleine Martin, Trine WiggenFrank Grillo, Mel Gibson, Naomi Watts توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم روی سطح آب با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها