صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2004
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Steven Soderbergh
بازیگران: Brad Pitt ، George Clooney ، Julia Roberts ،
مدت زمان: 125 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم دوازده یار اوشن با دوبله فارسی فیلم Ocean’s Eleven 2004 با لینک مستقیم

دانلود فیلم دوازده یار اوشن با دوبله فارسی فیلم Ocean’s Eleven 2004 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در ادامه ی قسمت اول سه گانه اوشن، یاران اوشن بزرگترین سرقت تاریخ را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و حالا باید کار دیگری را به سرانجام برسانند.

دانلود فیلم دوازده یار اوشن با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در ادامه ی قسمت اول سه گانه اوشن، یاران اوشن بزرگترین سرقت تاریخ را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و حالا باید کار دیگری را به سرانجام برسانند. این باند سارقان حرفه‌ای که دنی اوشن (جورج کلونی)، راستی رایان (برد پیت) و لینوس کالدول (مت دیمون)، عده‌ای از اعضای آن محسوب می‌شوند، تصور می‌کرده‌اند که می‌توانند سهم خود از پول سرقتی را به راحتی خرج کنند، اما ظاهرا که یک نفر برنامه‌های دیگری برای این پول دارد…

دانلود فیلم Ocean’s Eleven 2004 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی دوازده یار اوشن Ocean’s Eleven 2004 به کارگردانی Steven Soderbergh ؛ محصول سال 2004 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و جنایی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون George Clooney, Brad Pitt, Julia Roberts توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سیزده یار اوشن با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها