صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.4

imdb

ژانر: اکشن ، بیوگرافی ، درام ، هندی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ، استرالیا ، انگلستان ، هند ،
کارگردان: Nitesh Tiwari
بازیگران: Aamir Khan ، Fatima Sana Shaikh ، Sakshi Tanwar ،
مدت زمان: 138 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم دانگال با دوبله فارسی فیلم Dangal 2016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم دانگال با دوبله فارسی فیلم Dangal 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان فیلم در مورد کشتی گیر سابق تیم ملی هندوستان، ماهاویر سینگ پوگات است که به دلیل مشکلات فراوان و در حالی ‌که هیچ‌ وقت نتوانسته به مدال طلا دست پیدا کند، مجبور میشود از تشک کشتی خداحافظی کند….

دانلود فیلم دانگال با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد کشتی گیر سابق تیم ملی هندوستان، ماهاویر سینگ پوگات است که به دلیل مشکلات فراوان و در حالی ‌که هیچ‌ وقت نتوانسته به مدال طلا دست پیدا کند، مجبور میشود از تشک کشتی خداحافظی کند. اکنون او تصمیم دارد تا با آموزش کشتی به دو دخترش یعنی گیتا و بابیتا رویای قدیمی خود را به حقیقت تبدیل کند. گیتا پوگات اولین کشتی گیر زن هندی بود که در بازی های سال 2010 موفق به دریافت مدال طلا شد.

دانلود فیلم Dangal 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی دانگال Dangal 2016 به کارگردانی Nitesh Tiwari؛ محصول سال 2016 کشور هند،امریکا،انگلیس و هند می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Aamir Khan, Sakshi Tanwar, Fatima Sana Shaikh توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها