صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.1

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1395
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: پیمان قاسم خانی
مدت زمان: 105 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم خوب بد جلف با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم خوب بد جلف با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما عزیزان و همراهان گرامی قرار داده شده است . این فیلم ایرانی جذاب که در ژانر کمدی ، برای اولین بار در سال 1395 بر روی سینما های کشور رفت ، توانست بالغ بر 16 میلیارد تومان در گیشه سینما های کشور به فروش برساند که در نوع خود ، فروشی کم نظیر در سبک فیلم های کمدی به شمار می آید . کارگردان فیلم خوب بد زشت ، پیمان قاسم خانی ، کارگردان و بازیگر دوست داشتنی سینمای کشور ، که ازجمله فیلم های مطرح او میتوان به دانلود فیلم سن پطرزبورگ اشاره کرد . البته از بازی فوق العاده جذاب بازیگران این فیلم در فروش چشمگیر این فیلم نمیتوان چشم پوشی کرد .

خلاصه دانلود فیلم خوب بد جلف با کیفیت عالی

در خلاصه ی این فیلم آمده است که یک کارگردان سینما برای اینکه بتواند یک فیلم را کارگردانی کند ، از طرف تهیه کننده مجبور شده تا از دو بازیگر تبلیغاتی در فیلمش استفاده کند که بسیار خنگ و کار نا بلد هستند . او از یک سرهنک انتظامی کمک میگیرد تا بلکه بتواند مدل و شیوه کار را به این دو بیاموزد اما کار بسیار سختی را پیش رو دارد . در این میان اتفاقات جالبی نیز میفتد که حتی تا گروگان گیری و … نیز کار بیخ پیدا میکند . در ادامهی این فیلم خواهیم دید که …

بازیگران فیلم خوب بد جلف با لینک مستقیم

از جمله بازیگران مشهور و مطرح دانلود فیلم خوب بد جلف ، میتوان به حمید فرخ نژاد ، سام درخشانی ، پژمان جمشیدی ، ویشکا آسایش ، مانی حقیقی ، بهاره رهنما ، نیوشا ضیغمی ، آزاده صمدی ، امیر مهدی ژوله ، مهراب قاسم خانی و حسین پاکدل اشاره کرد . اگر به دنبال دانلود یک فیلم کمدی ایرانی جذاب هستید که با دیدن آن لحظات خوب و خوشی را سپری کنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم خوب بد جلف با لینک مستقیم میباشد .

ژانرها