صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

سال انتشار: 2018
ساخت کشور: دانمارک ،
کارگردان: Christoffer Boe
بازیگران: Fares Fares ، Nikolaj Lie Kaas ،
مدت زمان: 119 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم خلوص انتقام دوبله فارسی – فیلم The Purity of Vengeance 2018 لینک مستقیم

دانلود فیلم خلوص انتقام دوبله فارسی که امروز در سایت ایزی ببین در خدمت شما عزیزان هستیم، فیلمی جنایی ، معمایی می باشد که در مورد مجموعه افرادی مفقود شده است که در اواخر دهه هشتاد میلادی همه این افراد به طرز عجیب و باور نکردنی ای به فرد مشابه ختم می شوند. اگر بیشتر از این بخواهیم در مورد داستان فیلم صحبت کنیم باعث اسپویل شدن فیلم خواهد شد. پس داستان فیلم خلوص انتقام دوبله فارسی را به همین دو جمله بسنده کرده و به بررسی بیشتر خود فیلم می پردازیم.

کارگردان و بازیگران فیلم The Purity of Vengeance

این فیلم بسیار محبوب دانمارکی توسط Christoffer Boe که متولد دانمارک است کارگردانی شده است. ستارگان و بازیگران بسیار خوبی در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده اند. از آن بین می توان به Nikolaj Lie Kaas دانمارکی اشاره نمود. پیشتر نیکولاج را در فیلم Angels & Demons دیده ایم. همچنین Fares Fares لبنانی نیز در دانلود فیلم خلوص انتقام 2018 حضور دارد.

این فیلم سینمایی در کشور های دانمارک و آلمان فیلم برداری شده است. همچنین به چند زبان دانمارکی ، عربی ، اسپانیایی و آلمانی صحبت شده است.

بررسی بیشتر دانلود فیلم خلوص انتقام دوبله فارسی

این فیلم توانسته است امتیاز ۷.۴ را در imdb کسب نماید که امتیاز بسیار خوب و معقولی برای یک فیلم سینمایی می باشد. همچنین میزان فروش آن در سال ارائه و اکران آن یعنی 2018 فروش بسیار خوبی داشته است. میزان بودجه این فیلم سینمایی ۳۹ میلیون کرون دانمارک معادل ۶.۲ میلیون دلار می باشد. از دیگر نکات این فیلم این است که با نام Journal 64 نیز شناخته می شود.

همانطور که پیشتر گفته شد خلوص انتقام 2018 در ژانر های جنایی ، معمایی (راز آلود) و هیجان انگیز ساخته شده است. اگر به این سبک فیلم ها علاقه مندید دانلود فیلم You Should Have Left 2020 و یا دانلود فیلم Force of Nature 2020 با لینک مستقیم به شما توصیه می شود. همین حالا می توانید دوبله فارسی این فیلم را از سایت ایزی ببین دانلود نموده و یا تماشای آنلاین آن را شروع نمایید. زیز

ژانرها