صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: درام ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Anurag Kashyap
بازیگران: Amruta Subhash ، Roshan Mathew ، Saiyami Kher ،
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خفه شده: گفتگوی پول با زیرنویس فارسی فیلم Choked: Paisa Bolta Hai 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خفه شده: گفتگوی پول با زیرنویس فارسی فیلم Choked: Paisa Bolta Hai 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد یک کارمند بانک به نام ساریتا است که به دلیل بدهی های شوهر بیکار خود سخت کار میکند…..

دانلود فیلم خفه شده: گفتگوی پول با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد یک کارمند بانک به نام ساریتا است که به دلیل بدهی های شوهر بیکار خود سخت کار میکند. اما ساریتا پس از مدتی و به صورت اتفاقی یک منبع مخفی پول به ظاهر نامحدود در خانه خود پیدا کرده و…

دانلود فیلم Choked: Paisa Bolta Hai 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خفه شده: گفتگوی پول Choked: Paisa Bolta Hai 2020 به کارگردانی Anurag Kashyap ؛ محصول سال 2020 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر درام و هندی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Saiyami Kher, Roshan Mathew, Amruta Subhash توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مستاجر با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها