صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Guy ritchie
بازیگران: Holt McCallany ، Jason Statham ، Josh Hartnett ،
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خشم مردانه با دوبله فارسی فیلم Wrath of Man 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خشم مردانه با دوبله فارسی فیلم Wrath of Man 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  در مورد فردی مرموز و خشن با نام مستعار اچ (با بازی جیسون استاتهام) است که در یک شرکت حمل پول کار میکند….

دانلود فیلم خشم مردانه با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم خشم مردانه Wrath of Man 2021 در مورد فردی مرموز و خشن با نام مستعار اچ (با بازی جیسون استاتهام) است که در یک شرکت حمل پول کار میکند. اچ ماموریت دارد تا هر هفته صدها میلیون دلار را با ماشین حمل پول به لس آنجلس منتقل کرده و…

دانلود فیلم Wrath of Man 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خشم مردانه Wrath of Man 2021 به کارگردانی Guy Ritchie ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و جنایی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jason Statham, Holt McCallany, Josh Hartnett توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم شاهین کره بادام زمینی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها