صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.4

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: رضا مقصودی
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم خجالت نکش با کیفیت عالی و لینک مستقیم پخش انلاین Khejalat Nakesh

دانلود فیلم خجالت نکش با کیفیت عالی و لینک مستقیم پخش انلاین Khejalat Nakesh. فیلم سینمایی خجالت نکش داستان زن و شوهری به نام قنبر و صنم می باشد که با بچه های انها بزرگ شده اند و همه شان ازدواج کرده اند. قنبر چون فکر می کند بچه دار شدن به صلاح مملکت می باشد تصمیم می گیرد که بچه دار شود و در روزی که بچه هایش به همراه همسرانشان به خانه پدریشان می ایند از گفتن به دنیا امدن بچه خجالت می کشند و می گویند که بچه را دم درب منزل انها رها کرده بودند و قنبر بچه را از کوچه پیدا کرده است. در زمانی که در حال بازسازی این صحنه می باشد قنبر بچه را پشت در می گذارد و زمانی که دوباره در را باز می کند بچه پشت در نیست و همهگی به دنبال بچه می گردند تا ان را پیدا کنند …

درباره دانلود فیلم خجالت نکش با لینک مستقیم

این فیلم کمدی به دید برخی از تماشاگران یکی از بهترین فیلم های کمدی ساخته شده در دهه اخیر می باشد که با در نظر گرفتن ستارگان این فیلم نیز همین انتظار از فیلم می رفت. فیلم کمدی خجالت نکش در سال ۱۳۹۶ ساخته و در ۱۳۹۷ بر روی پرده سینما رفت که با استقبال بسیار خوبی از جانب تماشاگران مواجه شد و توانست مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان فروش در گیشه های سینما بدست اورد. کارگردانی این فیلم ایرانی و کمدی که دارای ژانر درام نیز می باشد بر عهده رضا مقصودی می باشد که البته نویسندگی ان را نیز خودش انجام داده است و همچنین نویسندگی دانلود فیلم Khejalat Nakesh بر عهده سید امیر پروین حسینی بوده است. اگر به فیلم های کمدی ایرانی علاقه مند هستید دانلود فیلم ناردون با لینک مستقیم نیز به شما توصیه می شود.

اطلاعات تکمیلی پخش انلاین فیلم کمدی خجالت نکش با کیفیت عالی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم یکی از فیلم های کمدی فوق العاده و گاهی با اشاره به برخی صحبت ها مشکلات اجتماع می باشد که سایت ایزی ببین تماشای انلاین ان را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند. از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به احمد مهرانفر، شبنم مقدم و. سام درخشان اشاره کرد که با بازی فوق العاده خودشان جذابیت این فیلم ایرانی را دوچندان کرده اند. شما می توانید از انتهای این پست، دانلود فیلم خجالت نکش را با لینک مستقیم و همچنین در دو کیفیت عالی و معمولی انجام دهید و یا می توانید ان را به صورت انلاین تماشا کنید. از دیگر فیلم های کمدی ایرانی می توانید از دانلود فیلم مارموز لذت ببرید.

ژانرها