صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.2

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Doug Liman
بازیگران: Anne Hathaway ، Chiwetel Ejiofor ، Sonic ،
مدت زمان: 118 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خانه نشینی Locked Down 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم خانه نشینی Locked Down 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  داستان فیلم در مورد یک زن و شوهر جوان است که تصمیم میگیرند دست به یک سرقت پر خطر اما پر سود از یک جواهر فروشی بزرگ بزنند…

دانلود فیلم خانه نشینی با زیرنویس فارسی چسبیده، فیلم Locked Down 2021 با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد یک زن و شوهر جوان است که تصمیم میگیرند دست به یک سرقت پر خطر اما پر سود از یک جواهر فروشی بزرگ بزنند و توسط کمپانی HBO Max منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز استیون نایت برعهده داشته…..

دانلود فیلم Locked Down 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خانه نشینی Locked Down 2021 به کارگردانی Doug Liman ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر جنایی،عاشقانه و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Chiwetel Ejiofor, Anne Hathaway, Sonic توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم خارج از حفاظ با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها