صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.6

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jake Helgren
بازیگران: Eve Mauro ، John DeLuca ، Maiara Walsh ،
مدت زمان: 82 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خانه رویایی قاتل با زیرنویس فارسی فیلم Killer Dream Home 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خانه رویایی قاتل با زیرنویس فارسی فیلم Killer Dream Home 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد یک زوج جوان به نام جولز و جاش است که خانه ای بزرگ و باشکوه را برای آغاز زندگی مشترک رویایی خود انتخاب میکنند….

دانلود فیلم خانه رویایی قاتل با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد یک زوج جوان به نام جولز و جاش است که خانه ای بزرگ و باشکوه را برای آغاز زندگی مشترک رویایی خود انتخاب میکنند. اکنون آن ها یک طراح داخلی به نام مورگان را برای دکوراسیون خانه خود استخدام میکنند غافل از اینکه مورگان سابقه حضور در این خانه را داشته و…

دانلود فیلم Killer Dream Home 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خانه رویایی قاتل Killer Dream Home 2020 به کارگردانی Jake Helgren ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام و اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Maiara Walsh, Eve Mauro, John DeLuca توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم شیفت آخر با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها