صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.4

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: روسیه ،
کارگردان: Denis Kryuchkov
بازیگران: Ilya Antonenko ، Ivan Kotik ، Nikita Kologrivyy ،
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم حمله روسی Russkiy Reyd 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم حمله روسی Russkiy Reyd 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یکی از افسران سابق نیروهای ویژه روسیه به نام نیکیتا است که از طرف شخصی مرموز استخدام شده تا با از کار انداختن سیستم‌های امنیتی یک کارخانه بزرگ محلی، از مالک آن اخاذی کند….

دانلود فیلم حمله روسی با زیرنویس فارسی چسبیده، فیلم Russkiy Reyd 2020 با لینک مستقیم

فیلم تماشایی حمله روسی Russkiy Reyd 2020 در مورد یکی از افسران سابق نیروهای ویژه روسیه به نام نیکیتا است که از طرف شخصی مرموز استخدام شده تا با از کار انداختن سیستم‌های امنیتی یک کارخانه بزرگ محلی، از مالک آن اخاذی کند. اما با فاش شدن هویت واقعی مالک کارخانه و ارتباط او با ارتش روسیه، نیکیتا و گروه او در مخمصه بزرگی گرفتار شده و…

دانلود فیلم Russkiy Reyd 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی حمله روسی Russkiy Reyd 2020 به کارگردانی Denis Kryuchkov ؛ محصول سال 2020 کشور روسیه می باشد، که با داشتن ژانر اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Ilya Antonenko, Nikita Kologrivyy, Ivan Kotik توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جنگ زیرزمین با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها