صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.1

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Simon Stone
بازیگران: Carey Mulligan ، Lily James ، Ralph Fiennes ،
مدت زمان: 125 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم حفاری The Dig 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم حفاری The Dig 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. فیلم که در سال ۱۹۳۸ روایت می‌شود و زندگی یک باستان‌شناس را به تصویر می‌کشد که شروع به حفاری مهم تاریخی در ساتن هو می‌کند…..

دانلود فیلم حفاری با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم که در سال ۱۹۳۸ روایت می‌شود و زندگی یک باستان‌شناس را به تصویر می‌کشد که شروع به حفاری مهم تاریخی در ساتن هو می‌کند. همچنین این فیلم بر اساس رمان حفاری اثر جان پرستون می‌باشد که در سال ۱۹۳۷ اتفاق می‌افتد و فیلم حفاری در جشنواره London Critics Circle 2021 کاندیدای جایزه بهترین بازیگر سال شده است

دانلود فیلم The Dig 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی حفاری The Dig 2021 به کارگردانی Simon Stone ؛ محصول سال 2021 کشور انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر تارخی،بیوگرافی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Carey Mulligan, Ralph Fiennes, Lily James توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم میمون در مقابل هیولا با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها