صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
2.9

imdb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: نیوزلند ،
کارگردان: Thijs Meuwese
بازیگران: Dave Mantel ، Julia Batelaan ، Yasmin Blake ،
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم حالت کشتن با زیرنویس فارسی فیلم Kill Mode 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم حالت کشتن با زیرنویس فارسی فیلم Kill Mode 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان فیلم آینده ای تاریک را نشان میدهد و جهان تحت سلطه شرکتی ظالم قرار گرفته است….

دانلود فیلم حالت کشتن با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم آینده ای تاریک را نشان میدهد و جهان تحت سلطه شرکتی ظالم قرار گرفته است. در این میان یک مبارز آزادی خواه به نام دیوید متوجه میشود با سفر به گذشته، قادر خواهد بود شرکت ظالمی که صاحب کل جهان است را نابود کرده و دنیای خود را نجات دهد اما…

دانلود فیلم Kill Mode 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی حالت کشتن Kill Mode 2020 به کارگردانی Thijs Meuwese ؛ محصول سال 2020 کشور نیوزلند می باشد، که با داشتن ژانر درام و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Dave Mantel, Julia Batelaan, Yasmin Blake توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 2.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم هیچکس نمی داند من اینجا هستم با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها