صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.1

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ،
کارگردان: Davide Ferrario
بازیگران: Harvey Keitel ، Malcolm McDowell ، Tom Prior ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جنجال محض Just Noise 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم جنجال محض Just Noise 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.نشان میدهد که چگونه در سال ۱۹۱۹ میلادی شهروندان کشور مالت برای پیدا کردن استقلال از کشور انگلستان، جنگیدند..

دانلود فیلم جنجال محض با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم Just Noise 2021 نشان میدهد که چگونه در سال ۱۹۱۹ میلادی شهروندان کشور مالت برای پیدا کردن استقلال از کشور انگلستان، جنگیدند. اما هنگامی که ارتش انگلیس برای سرکوب اغتشاشات به کشور مالت اعزام شد، دولت انگلیس این رویارویی خونین را پنهان کرد و بیش از ۱۰۰ مالتایی را به اتهام دامن زدن به خشونت ها زندانی کرد تا اینکه…

دانلود فیلم Just Noise 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جنجال محض Just Noise 2021 به کارگردانی Davide Ferrario ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا و کانادا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Malcolm McDowell, Harvey Keitel, Tom Prior توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم هفتمین روز با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها