صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.3

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1389
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: اصغر فرهادی
مدت زمان: 123 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین با کیفیت عالی و لینک مستقیم A Separation

دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین با کیفیت عالی و لینک مستقیم از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما بزرگواران قرار داده شده است . این فیل که در واقع گل سر سبد سینمای ایران محسوب میشود و جزو فیلم های پر افتخار ایرانی ای است که سینمای جهان به وسیله آن ، سینمای ایران را می شناسد ، توانسته است بالغ بر 50 جایزه جهانی را تا کنون به خود اختصاص دهد .

دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین با لینک مستقیم

این فیلم که در سال 1389 به کارگردانی اصغر فرهادی ، از بهترین کارگردانان داخلی و یکی از کارگردان های مطرح در خارج از کشور ، در ژانر درام تهیه و کارگردانی شد ، توانست چیزی حدود بیست میلیون دلار در سطح جهان و در کشور هایی مانند فرانسه ، آلمان ، برزیل ، کانادا ، تایلند ، مجارستان ، سوئد ، سوئیس ، بلژیک ، ترکیه ، هلند و انگلستان به فروش برساند که از این حیث رکورد بی نظیری در سینمای ایران را به خود اختصاص داد .

از دیگر دستاورد های بزرگ این فیلم ، قرار گرفتن جزو صد فیلم برتر جهان از دیدگاه نشریه گاردین ، جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی ، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم غیر انگلیسی ، جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم برلین ، جایزه بهترین فیلم خارجی جشنواره ایندیپندنت اسپریت ، سزار ، بودیل و کلی جوایز از جشنواره فیلم های خارجی و داخلی مانند جشنواره فیلم فجر و … را دریافت کرده است . همچنین دانلود فیلم A Separation جزو دویست و پنجاه فیلم برتر IMDB با رتبه فعلی 114 و امتیاز 8.3 است که این در نوع خود بهترین رکورد یک فیلم ایرانی تا کنون است . همچنین این فیلم در رتبه 37 بهترین فیلم های جهان از سایت هالیود ریپورتر است .

خلاصه دانلود فیلم A Separation با کیفیت عالی

در خلاصه داستان دانلود جدایی نادر از سیمین آمده است که سیمین و همسرش نادر و دخترش که ترمه نام دارد ، قصد دارن تا از ایران مهاجرت کرده و در خارج از ایران زندگی کنند . اما پدر نادر دچار بیماری فراموشی است و نادر دلش نمی آید که پدر پیر خود را به حال خودش رها کند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات زیاد و در نهایت موجب جدایی و طلاق این زوج میشود . در ادامه دانلود A Separation خواهیم دید که …

بازیگران دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین

قطعا جدا از داستان جذاب فیلم و کارگردانی قوی آن ، یکی از عواملی که در قدرت و گیرایی این فیلم تاثیر به سزایی دارد ، بازی خوب بازیگران این فیلم در نقش های خود است . بازیگرانی که شاید برای بعضی از آنها حضور در این فیلم به سکوی پرتابی برای آنها تبدیل گشت . از جمله بازیگران محبوب و معروف این فیلم میتوان به پیمان معادی ، لیلا حاتمی ، شهاب حسینی ، ساره بیات و مریلا زارعی اشاره کرد که با بازی دلنشین خود ، زیبایی های این اثر فوق العاده ی ایرانی را دو چندان کرده اند .

اگر به دنبال مشاهده یک فیلم فوق جذاب ایرانی در سبک درام و اجتماعی هستید که با دیدن آن در کنار دوستان و آشنایان و خانواده ، بتوانید لحظات خوب و خوشی را برای خود رقم بزنید ، قطغا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ،دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین میباشد .

 

 

 

ژانرها