صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Chad Stahelski
بازیگران: Halle Berry ، Ian McShane ، Keanu Reeves ،
مدت زمان: 130 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم جان ویک 3 با دوبله فارسی John Wick 3 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم جان ویک 3 با دوبله فارسی John Wick 3 با زیرنویس فارسی چسبیده و 2 کیفیت متفاوت با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان در ادامه همین مطلب برای شما همراهان همیشگی وب سایت ایزی ببین. این فیلم که آخرین قسمت سری فیلم های جان ویک می باشد به ادامه داستان زندگی او می پردازد. جان ویک پس از ان که دین خود را به دوست قدیمی خود ادا می کند و خواهر او را می کشد و نشان قسم خورده ی خود را پس می گیرد. حال جان که می خواهد از این زندگی عذاب اور برای همیشه خلاص شود ناگهان گروه بین المللی قاتلانی که او نیز در ان عضویت دارد، برای کشتن او جایزه هنگفتی می گذارد.

دانلود فیلم جان ویک 3 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

از طریق پیامی به تمامی قاتلان حرفه ای در سراسر دنیا اعلام می شود که برای کشتن جان ویک جایزه تعیین شده است. حال جان با تعداد زیادی از افراد حرفه ای و کاربلد باید مقابله کند و در عین حال دلیل تعیین جایزه برای کشتن او را بفهمد. و در این میان شخصی به نام سوفیا قصد کشتن او را می کند که داستان وارد فاز خطرناک تری می شود. این فیلم که قسمت اخر سری فیلم های جان ویک است تولید سال 2019 می باشد و پس از انتشار توانست برای بار سوم همانند دو قسمت قبلی خود نظر همه ی منتقدان و فیلم دوستان را به خود جلب کند و طرفداران خود را راضی نگه دارد تا جایی که زمزمه ساخت قسمت چهارم ان در سال 2022 به گوش می خورد.

دانلود فیلم John Wick 3 با زیرنویس فارسی چسبیده

اگر قسمت قبلی این فیلم را ندیده اید پیشنهاد می کنیم تا به هیچ عنوان دانلود فیلم جان ویک 2 با دوبله فارسی را از دست ندهید. این قسمت نیز تلفیقی از داستان جنایی جذاب و همین طور صحنه های اکشن بی نظیر است که مخاطب را در قالب شخصیت داستان غرق می کند. با دیگر بازی بی نظیر و تکرار نشدنی بازیگر محبوب Keanu Reeves در نقش اصلی داستان و همچنین قرار گرفتن بازیگرانی چون Halle Berry و Ian McShane سبب شده است که این فیلم از معتبر ترین سایت و مجله فیلم شناسی دنیا IMDb، امتیاز فوق العاده 7.4 از 10 را کسب کند و رکورد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

ژانرها