صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.5

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
سال انتشار: 2017
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Chad Stahelski David Leitch
بازیگران: Alfie Allen ، Keanu Reeves ، Michael Nyqvist ،
مدت زمان: 122 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم جان ویک 2 با دوبله فارسی John Wick Chapter 2 2017 با زیرنویس

دانلود فیلم جان ویک 2 با دوبله فارسی John Wick Chapter 2 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت فیلم و سریال ایزی ببین. در این فیلم که قسمت دوم از این سری فیلم ها است؛ ادامه زندگی جان را نشان می دهد. او پس از مدتی برای گرفتن انتقام تبدیل به شخص گذشته خود شده بود، بار دیگر تصمیم می گرد پس از گرفتن انتقامش از مافیای روس به زندگی عادی خود بازگردد اما در این حین یکی از مافیا های ایتالیایی به سراغ او می آید و از او می خواهد که خواهرش را که سر دسته ی گروه مافیایی دیگری است را به قتل برساند.

دانلود فیلم جان ویک 2 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

جان در ابتدا خواسته این دوست قدیمی خود را رد می کند اما به دلیل نشان سوگندی که سال ها پیش به او داده است و به همین واسطه مدیون قول خود به این شخص هست بار دیگر بر خلاف میل خود مجبور می شود به ادم گذشته خود تبدیل شود و به سراغ گروه مافیایی خواهر این شخص برود و با ان ها درگیر بشود تا او را بکشد. این فیلم که قسمت دوم این سری فیلم ها با همین نام است، در سال 2017 منتشر شد و توانست حتی رکورد های قسمت قبلی خود را بزند و نظرات بسیاری را به خود جلب کند و همین طور طرفداران بیشتری نسبت به قسمت قبلی خود، به دست اورد.

دانلود فیلم John Wick Chapter 2 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

اگر قسمت قبلی این فیلم را ندیده اید پیشنهاد می کنیم تا به هیچ عنوان دانلود فیلم جان ویک 1 با دوبله فارسی را از دست ندهید. این قسمت نیز تلفیقی از داستان جنایی جذاب و همین طور صحنه های اکشن بی نظیر است که مخاطب را در قالب شخصیت داستان غرق می کند. با دیگر بازی بی نظیر و تکرار نشدنی بازیگر محبوب Keanu Reeves در نقش اصلی داستان و همچنین قرار گرفتن ان در کنار داستان فوق العاده نویسنده آمریکایی Derek Kolstad و کارگردانی بی عیب و نقص Chad Stahelski و David Leitch سبب شده است که این فیلم از معتبر ترین سایت و مجله فیلم شناسی دنیا IMDb، امتیاز فوق العاده 7.5 از 10 را کسب کند.

ژانرها