صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4

imdb

ژانر: اکشن ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Martin Owen
بازیگران: Dominic Di Tommaso ، Lena Headey ، Samuel Leakey ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم توئیست Twist 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم توئیست Twist 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. روایتی مدرن و هیجان انگیز از رمان معروف الیور توئیست نوشته چارلز دیکنز است و یک گروه خیابانی را نشان میدهد که نقشه بزرگ ترین دزدی قرن را طراحی کرده…..

دانلود فیلم توئیست با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم Twist 2021 روایتی مدرن و هیجان انگیز از رمان معروف الیور توئیست نوشته چارلز دیکنز است و یک گروه خیابانی را نشان میدهد که نقشه بزرگ ترین دزدی قرن را طراحی کرده و…همچنین این فیلم که برداشتی مدرن از رمان کلاسیک الیور توئیست نوشته چارلز دیکنز در سال ۱۸۳۸ است ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود اما این تاریخ به تعویق افتاد و اولین بار در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ توسط Sky Cinema در انگلستان اکران شد.

دانلود فیلم Twist 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی توئیست Twist 2021 به کارگردانی Martin Owen ؛ محصول سال 2021 کشور انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Dominic Di Tommaso, Lena Headey, Samuel Leakey توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جزر و مد با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها