صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.8

imdb

سال انتشار: 2010
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Christopher Nolan
مدت زمان: 148 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم تلقین دوبله فارسی با لینک مستقیم Inception زبان اصلی

دانلود فیلم تلقین دوبله فارسی با لینک مستقیم Inception زبان اصلی. لئوناردو دیکاپریو یا همان دام کاب یک دزد ماهر اطلاعات به روش خودش است. در این روش او در زمانی که افراد خواب هستند به خوابشان نفوذ کرده و اطلاعات انها را در زمانی که ذهن این افراد در سست ترین حالت است به سرقت می برد و به سرویس های جاسوسی و بین المللی می فروشد اما در همین راه به عنوان یک سارق بین المللی شناخته شده است و بسیاری از عزیزانش را از دست داده است. به دام کاپ پیشنهادی جدید می شود، او باید بجای دزدی اطلاعات از ذهن، اطلاعاتی جدید را به عنوان تلقین در ذهن شخصی بکارد، کاری که تا به حال انجام نداده و نمی داند امکان پذیر است یا نه اما در ازای این کار، تمام پرونده هایش پاک می شود و می تواند به زندگی عادی بازگردد.

دانلود فیلم تلقین دوبله فارسی و زبان اصلی

بدون شک دانلود فیلم Inception یکی از بهترین و جذاب ترین فیلم های دهه اخیر می باشد که امتیاز های کسب شده نیز توسط فیلم اینسپشن نیز نشانگر همین موضوع است. فیلم سینمایی تلقین با کسب امتیاز ۸.۸ از مجله معتبر IMDb توانسته است جایگاه دوازدهم را در میان تمامی فیلم های سینمایی ساخته شده کسب کند و این امتیاز را تاکنون حفظ کند. فیلم سینمایی تلقین در ژانر فیلم های ماجراجویی، علمی و تخیلی و همچنین اکشن ساخته شده است. کارگردانی این فیلم به عهده یکی از سرشناس ترین کارگردانان تاریخ سینما یعنی Christopher Nolan بوده است که از اثار ارزشمند ساخته شده توسط او می توان به دانلود فیلم شوالیه تاریکی اشاره کرد. شما می توانید Inception را در کیفیت های عالی و معمولی مشاهده کنید.

دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم و کیفیت عالی و معمولی

فیلم سینمایی تلقین محصول سال ۲۰۱۰ و ساخته توسط دو کشور امریکا و انگلستان می باشد و توانست در مدت یک سال مبلغ ۸۲۹ میلیون دلار در گیشه های سینما در سراسر دنیا فروش داشته باشد. از بازیگران فوق العاده ای که در فیلم خارجی Inception بازی کرده اند می توان به  Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page اشاره کرد. شما می توانید از انتهای این مطلب در سایت ایزی ببین از دانلود فیلم تلقین دوبله فارسی و زبان اصلی لذت ببرید همچنین می توانید از کیفیت عالی و معمولی فیلم Inception با تماشا انلاین لذت ببرید. اگر به فیلم های برتر تاریخ سینما مانند فیلم اینسپشن علاقه مند هستید دانلود فیلم Forrest Gump نیز به شما دوستان عزیز توصیه می شود.

ژانرها