صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.6

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Corinna Faith
بازیگران: Mark Smith ، Marley Chesham ، Rose Williams ،
مدت زمان: 92 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم تاریکی The Power 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم تاریکی The Power 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک پرستار جوان است که مجبور میشود در شیفت شب یک بیمارستان تقریبا متروکه کار کند..

دانلود فیلم تاریکی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم تاریکی The Power 2021 در سال ۱۹۷۳ روایت میشود و در مورد یک پرستار جوان است که مجبور میشود در شیفت شب یک بیمارستان تقریبا متروکه کار کند. اما زمانی که معدنچیان به دلیل اعتصاب، برق سراسر انگلیس را قطع میکنند، او حضور یک موجود ترسناک و شیطانی را که زندگی وی و اطرافیانش را تهدید میکند، در داخل بیمارستان احساس کرده و…

دانلود فیلم The Power 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی تاریکی The Power 2021 به کارگردانی Corinna Faith ؛ محصول سال 2021 کشور انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Mark Smith, Marley Chesham, Rose Williams توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم لنا و اسنوبال با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها