صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.0

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Kevin Willmott
بازیگران: Aja Naomi King ، Bashir Salahuddin ، Mo McRae ،
مدت زمان: 105 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم بیست و چهارم The 24th 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم بیست و چهارم The 24th 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم و 2 کیفیت مختلف به صورت کاملا رایگان برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز درباره یک افسر ارتش ایالات متحده امریکا می باشد در زمان قدیم و جنگ روایت می شود. اول شخص این داستان یعنی هیوستون ریوت سر تیپ بیست و چهارم ارتش پیاده نظام ایالات متحده امریکا می باشد. او که یک رنگین پوست می باشد در زمان قدیم تبدیل به یک سرتیپ ارتش شده است و داستان زندگی شخصی و اجتماعی وی در قالب یک فیلم به تصویر کشیده شده است.

دانلود فیلم بیست و چهارم با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم که در ژانر اکشن، تاریخی و درام می باشد محصول سال 2020 ایلات متحده امریکا است. کنار هم قرار گرفتن داستانی فوق العاده بی نقص به قلم نویسنده مشهور آمریکایی در کنار کارگردانی و بازیگردانی بی نظیر کارگردان سرشناس هالیوود Kevin Willmott و همچنین بازی عالی Aja Naomi King در نقش اصلی داستان و Bashir Salahuddin ،Mo McRae و Trai Byers در مقابل او؛ همه و همه باعث خلق یک اثر سینمایی جذاب با تلفیقی جدید از ژانر اکشن، تاریخی و درام شده است؛ که هر بیننده و فیلم دوستی را پای داستان خود میخکوب می کند و نظرش را محو خود می کند.

 دانلود فیلم The 24th 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

همان گونه که گفتیم این فیلم سینمایی ساخته هالیوود می باشد که در سال 2020 در ژانر تاریخی، اکشن و درام منتشر شده است. این اثر سینمایی توانسته از مشهور ترین مجله و سایت فیلم و سریال شناسی دنیا یعنی IMDb امتیاز خوب 5.0 از 10 را به خود اختصاص دهد و نظر بسیاری از منتقدان سخت پسند را جلب کند. پس اگر شما هم به دنبال یک فیلم سینمایی هالیوودی هستید که تازگی منتشر شده باشد و در سبک جدیدی از ژانر ها قرار بگیر؛ پیشنهاد می کنیم این فیلم را به هیچ عنوان از دست ندهید. برای دانلود فیلم دوربین تن با دوبله فارسی می توانید اینجا کلیک نمایید.

ژانرها