صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Dave Wilson
بازیگران: Eiza González ، Sam Heughan ، Vin Diesel ،
مدت زمان: 109 دقیقه
رده سنی: 14 به بالا
دانلود فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020 با لینک مستقیم با 3 کیفیت مختلف به صورت رایگان. همه چیز از انجایی شروع می شود که ری گریسون که یک نظامی و تفنگدار سابق نیروی دریایی ارتش ایالات متحده آمریکا بوده است؛ در یکی از عملیات های جنگی ارتش این کشور به شدت مجروع می شود و پس از مدتی کشته می شود. حال دولت ایالات متحده آمریکا جسد او را که یکی از بهترین سرباز های خود بوده است به طور مخفیانه به یکی از آزمایشگاه های بسیار سری و مخفی خود می برد. با کمک استفاده از تکنولوژی های سری و پیشرفته دانشمندان و طی آزمایش های گوناگون او دوباره زنده می شود اما این بار مثل قبل یک سرباز معمولی نیست بلکه قدرت های فرا طبیعی به او اضافه شده که او را به یک ماشین کشتار تمام و کمال بدل می کند.

دانلود فیلم بلادشات با دوبله فارسی با لینک مستقیم

ری  گریسون حالا که دوباره به طور فراطبیعی زنده شده است و قدرت های ابر انسانی دارد بار دیگر به میدان نبرد بر می گردد تا این بار با دشمنان بیشتری مبارزه کند و ان ها را نابود سازد. قطعا بازیگر مشهور Vin Diesel را از سری فیلم های سری و خشن می شناسید. حال بازی بی عیب و نقص و جذاب او در مقابل بازیگران سرشناسی همچون  Eiza González و Sam Heughan و همچنین داستان فوق العاده عالی به قلم نویسنهده موفق هالیوودی  Jeff Wadlow و صد البته کارگردانی و بازیگردانی مثل همیشه عالی کارگردان محبوب سینما آمریکا  Dave Wilson توانسته اثری بی عیب و نقص را خلق کند که نظر همه ی فیلم دوستان و منتقدان سینما را به خود جلب کند و فیلمی عالی در ژانر اکشن را برای دوست داران این سبک به روی پرده ببرد.

دانلود فیلم  Bloodshot 2020 با لینک مستقیم و دوبله فارسی

اگر شما هم به دنبالی فیلم جدیدی هستید که با صحنه های اکشن ان به هیجان بیافتید و به پشت پرده ی سیاه دولت ها نگاهی بیاندازید با کمی چاشنی درام و علمی تخیلی پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه این فیلم جذاب را از دست ندهید. این فیلم که به تازگی عرضه شده است توانسته در مدت کوتاه رضایت بسیاری از مخاطبان را کسب کند و با امتیاز خوب 5.7 از 10 در سایت و مجله مشهور IMDb بسیار طرفدار برای خو دست و پا کند. اگر شما عزیزان با دیدن این فیلم علاقه مند به دیدن فیلم هایی بیشتر در این سبک و شمایل شدید و یا به دنبال فیلم های اکشن بیشتری هستید که به تازگی عرضه شده اند و هنوز ان را ندیده اید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان دانلود فیلم 6 زیرزمین با دوبله فارسی را با لینک مستقیم از دست ندهید.

ژانرها