صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.8

imdb

ژانر: درام ،
سال انتشار: 1999
ساخت کشور: آلمان ، آمریکا ،
کارگردان: David Fincher
بازیگران: Brad Pitt ، Edward Norton ، Meat Loaf ،
مدت زمان: 139 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم باشگاه مشت زنی دوبله فارسی Fight Club با لینک مستقیم زبان اصلی

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی دوبله فارسی Fight Club با لینک مستقیم زبان اصلی. ادوارد نورتون که یک جوان افسرده و پریشان است بعد از مدت ها و به صورت اتفاقی متوجه می شود که با مشت زنی و انجام حرکات رزمی حس خوبی بدست می اورد. او که با تایلر دردن مدتی است دوست صمیمی شده است هفته ای یک بار در مکانی همدیگر را ملاقات می کنند تا با هم تمرین مشت زنی انجام دهند. در فیلم Fight Club باشگاه این دو نفر کم کم بزرگ شده و افراد دیگری نیز به انها ملحق می شوند و کار به جایی می رسد که در میان هواداران مشت زنی، به عنوان یک باشگاه مشت زنی خوب و محبوب و اما زیرزمینی شناخته می شوند اما همین محبوبیت و افزایش طرفداران انها کم کم باعث می شود تا …

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی دوبله فارسی لینک مستقیم

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم یکی دیگر از فیلم های برتر در IMDb را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. دانلود فیلم Fight Club با لینک مستقیم و دوبله فارسی که در انتهای این پست قرار گرفته است با دریافت امتیاز ۸.۸ از ۱۰ در IMDb از دسته فیلم هایی در ژانر درام می باشد که توانسته از رتبه یازدهم فیلم های برتر تاریخ سینما را برای خود حفظ کند. فیلم باشگاه مشت زنی که به نام باشگاه مبارزه نیز شناخته می شود در سال ۱۹۹۹ بر روی پرده های سینما رفت و با اقبالی خوبی ار مخاطبان رو به رو شد که یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، حضور بازیگران معروف و همچنین کارگردانی خوبی و مشهوری مانند David Fincher در این فیلم سینمایی خارجی می باشد. اگر به فیلم های ورزشی و مبارزه ای علاقه مند هستید قطعا از تماشا Fight Club لذت میبرید.

دانلود فیلم Fight Club زبان اصلی لینک مستقیم کیفیت عالی و معمولی

شما می توانید از دانلود فیلم باشگاه مشت زنی دوبله فارسی و لینک مستقیم در کیفیت عالی و معمولی استفاده بکنید همچنین می توانید از تماشا انلاین این فیلم نیز در سایت ایزی ببین استفاده کنید. دانلود Fight Club که در سال ۱۹۹۹ بر روی پرده های سینما رفته است از دسته فیلم های خوب در ژانر درام می باشد. اگر به فیلم های برتر تاریخ سینما علاقه مند هستید دانلود فیلم خوب بد زشت نیز می تواند برای شما کاربران عزیز جذاب باشد. از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم بازی کرده اند می توان به  Brad Pitt, Edward Norton, Meat Loaf اشاره کرد. همچنین دانلود فیلم خلوص انتقام نیز به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

ژانرها